کد خبر: 848444
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
اکبر میثاقیان

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: در این دو ماه گذشته، به مدت 40 سال زندگی فوتبالی‌ام حرص خوردیم.

به گزارش ایسنا، اکبر میثاقیان در خصوص شرایط تیمش در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ اظهار کرد: از روزی که به تیم سیاه جامگان پیوستم تمامی دیدارها حکم مرگ و زندگی برای ما داشت و 5 بازی را توانستیم نبازیم اما تنها یک دیدار را شکست خوردیم که همان نیز بسیار بد بود و از آنجاییکه تیم انتهای جدولی هستیم بازی به بازی شانسمان کم می‌شود.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل پیکان آمده بودیم ببریم اما چون با حرص و ولع بازی کردیم این نتیجه رقم خورد، نباید تاکتیک خود را عوض می‌کردیم، به هر حال این شرایط جزوی از فوتبال است.

وی ادامه داد: تنها دو دیدار مقابل ماشین سازی و پرسپولیس باقی مانده که بازی پیش رو با ماشین سازی در تبریز دیدار مرگ و زندگی ماست و امیدوارم به حق امام رضا(ع) پیروز این میدان باشیم زیرا در این مدت همگی خیلی زحمت کشیده‌ایم و شرایط سختی داشته‌ایم.

میثاقیان تصریح کرد: در هر شرایطی باید تیم ماشین سازی را ببریم، در مقابل ما تیم سقوط کرده قرار دارد اما باید با تمام وجود بجنگیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان درخصوص حمایت هواداران و حضور در ورزشگاه گفت: باید قبول کنیم در دیدارهای تیم‌های پایین جدول جذابیت کم ولی حساسیت بالاست و همین کار را سخت می‌کند. امیدواریم تا پایان لیگ هواداران در کنار ما باشند و همگی دعا کنند تا تیم در لیگ بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار