کد خبر: 848442
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال کشور

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه نقشی در تبانی تیمش با پرسپولیس نداشته است، از ارتباط برخی بازیکنان این تیم با پرسپولیسی‌ها پرده برداشت و گفت که هنوز معتقد است گیتی‌پسند در لیگ سال ۹۰ قهرمان شده است.

به گزارش ایسنا، گیتی‌پسندی‌ها در جشن قهرمانی لیگ ۹۵ با پیراهن‌هایی حاضر شدند که روی آن به تعداد قهرمانی‌های این باشگاه اشاره شده و همچنین از سه ستاره به معنی سه قهرمانی استفاده کرده بودند. با وجود اینکه پنج سال از ماجرای تبانی لیگ ۱۳۹۵ می‌گذرد، اما گیتی‌پسندی‌ها همچنان این موضوع را نپذیرفته و قهرمانی آن سال را متعلق به خود می‌دانند.

علیرضا جنتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره درج سه ستاره روی پیراهن‌های گیتی پسند توضیح داد: ستاره هایی که روی پیراهن درج شده بود، تعداد قهرمانی های گیتی پسند را نشان می داد. البته من از روابط عمومی باشگاه به دلیل درج ستاره قهرمانی‌های ایران و آسیا ایراد گرفتم و معتقدم تنها باید قهرمانی‌های لیگ ایران درج می شد.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان قهرمانی سال ۹۰ که تبانی در آن محرز شده را قبول دارد، گفت: هنوز معتقدم گیتی‌پسند با سلامت کامل قهرمان شده بود. به هر حال ۵-۶ سال از این ماجرا گذشته و اگر بخواهیم پرونده‌اش را باز کنیم باید خیلی حرف‌ها بزنیم. در آن سال فقط قضیه یک تیم مطرح نبود و اگر موشکافانه بررسی شود، متوجه خواهید شد که برخی بازیکنان، پشت آن وجود داشتند. ضمن اینکه در بازی فولاد ماهان و منصوری قرچک هم تبانی شده بود. اگر در آن بازی اتفاقات مشکوک نمی‌افتاد، در بازی ما هم شائبه ایجاد نمی‌شد.

جنتی با بیان اینکه باشگاه گیتی‌پسند در تبانی با پرسپولیس هیچ هزینه‌ای نکرد، افزود: باشگاه در آن ماجرا هیچ کاره بود. ارتباطی بین بازیکنان به وجود آمد و خودشان پشت پرده ماجرا بودند. همه چیز در فیلم بازی و حواشی آن مشخص است. به هر حال این قضیه در سال‌های اول تیمداری گیتی‌پسند اتفاق افتاد و ما به برخی مسائل احاطه نداشتیم. اگر قرار بود خودم برای تبانی هزینه کنم، دیگر به ورزشگاه نمی‌رفتم و در خانه می نشستم و قهرمانی تیمم را می دیدم. من در روز بازی استرس زیادی داشتم و این نشان می‌دهد از اتفاقات پشت پرده اطلاعی نداشتم.

به گزارش ایسنا، علیرضا جنتی در حالی بعد از گذشت پنج سال از پشت پرده تبانی گیتی پسند و پرسپولیس صحبت می‌کند که همان روزها برخی از بازیکنان پرسپولیس از وعده یکی از بازیکنان مطرح گیتی پسند به آنها خبر داده بود اما در حکم کمیته انضباطی جریمه‌ای برای این بازیکن مطرح در نظر گرفته نشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار