کد خبر: 848438
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
نخستین تمرین تیم ملی والیبال

محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، درباره تصمیم جدید فدراسیون جهانی والیبال گفت که این تصمصم به ایران کمک می‌کند که با فراغ بال برنامه‌ریزی بهتری برای المپیک ۲۰۲۰ و رقابت‌های بعد از آن انجام دهیم

به گزارش ایسنا، فدراسیون بین المللی والیبال در راستای تغییرات عمده در لیگ جهانی، حضور ۱۲ کشور از جمله ایران را در ۷ سال آینده در سطح یک لیگ جهانی تضمین کرد. محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، در خصوص تصمیم جدید FIVB به رادیو ورزش گفت: مدتی قبل هیأت رئیسه فدراسیون جهانی جلسه ای برگزار کرد که داورزنی به عنوان عضو هیأت رئیسه در این نشست حضور داشت. طی گفت‌وگوهایی که صورت گرفت، تصمیم بر این شد که سیستم لیگ جهانی تغییر پیدا کند. بحث اصلی نشست، بحث مارکتینگ فدراسیون جهانی بود؛ بدین معنی که FIVB بازارش را از دست ندهد.
وی، افزود: برداشت من این است که موضوع ثبات در این بخش و اینکه تیم‌ها بتوانند برای چند سال آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشند، یکی از دلایل قوی فدارسیون جهانی برای این تصمیم است. ما هم برای این تصمیم خوشحال هستیم، زیرا به ما و دیگر تیم‌ها اجازه می‌دهد که با فراغ بال برنامه‌ریزی بهتری برای المپیک ۲۰۲۰ و رقابت‌های بعد از آن انجام دهیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال، درباره وضعیت تیم ملی کشورمان که خود را برای مسابقات لیگ جهانی آماده می‌کند، اظهارکرد: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد؛ نظم و انضباط بسیار مطلوبی در تمرینات حاکم است. به اعتقاد من تمام بازیکنان ارتباط خوبی با کولاکوویچ برقرار کرده اند و به جد کار می کنند.
افشاردوست، در ارتباط با علت غیبت شهرام محمودی در اردوی تیم ملی عنوان کرد: محمودی صحبتی مبنی بر آسیب دیدگی داشت و اعلام کرده بود شرایطی دارد که دیگر نمی تواند به تیم ملی کشورمان کمک کند. کولاکوویچ با توجه به صحبت های محمودی تصمیم گرفت شرایطی را فراهم کند که شهرام به اردو بیاید و زیرنظر پزشک تیم ملی کار فیزیوتراپی، آب درمانی و بدنسازی را انجام دهد و هر زمانی که آسیب دیدگی با نظر پزشک رفع شد، در مسابقات بعدی به تیم ملی کمک کند؛ اما شهرام نظرش این بود که شرایط روحی لازم برای حضور در تمرینات را ندارم و اجازه خواست در فضای بیرون از فدراسیون کار درمانی را انجام دهد که فدراسیون هم پذیرفت.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار