کد خبر: 848434
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
ماریا شاراپووا

استیو سیمون از دادن وایلد کارت به ماریا شاراپووا برای شرکت در مسابقات تنیس اشتوتگارت دفاع کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از BBC ، ماریا شارپووا بعد از پانزده ماه محرومیت به دلیل مصرف ملدونیوم قرار است در مسابقات تنیس اشتوتگارت شرکت کند.

داده شدن وایلد کارت به شاراپووا برای این مسابقات انتقادهای زیادی را در پی داشت و تنیسورهای زیادی به این مساله اعتراض کردند. آنها معتقدند شاراپووا باید دوباره از صفر برای قرار گرفتن در رنکینگ تلاش کند. با این حال حضور شاراپووا در مسابقات تنیس با حمایت‌هایی نیز همراه بوده است.

استیو سیمون که ریاست انجمن تنیس بانوان (WTA) را به عهده دارد، در حمایت از شاراپووا گفت‌: باید ببینیم لیگ و تورهای دیگر چگونه با بازیکنان دوپینگی برخورد می‌کنند. دوپینگی‌ها دوباره به تیم‌ها برمی‌گردند و شروع به بازی می‌کنند.

روبرتا وینچی، تنیسور ایتالیایی و حریف شاراپووا به بازگشت او به مسابقات اعتراض کرده بود. احتمال دارد شاراپووا بتواند برای مسابقات رولاس گاروس نیز وایلد کارت دریافت کند. سیمون درباره شرایط شاراپووا افزود: او از صفر شروع می‌کند.

شرایط شاراپووا بر روی سیدبندی‌اش نیز تاثیرگذار است. بنابراین او هم چنان برای دوپینگش جریمه می‌شود. کیم کلایسترس، تنیسور بلژیکی که بیش از در صدر جدول رنکینگ قرار داشته است. درباره شاراپووا گفت‌: او زمان محرومیت و جریمه خود را داده است. زمانی که خبر دوپینگ او اعلام شد، بسیار ناراحت و متعجب شدم اما فکر می‌کنم که او بیش از این نباید جریمه شود.

شاراپووا مقابل روبرتا وینچی بازی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این قرعه خوبی برای شاراپووا بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار