کد خبر: 848420
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
آرین روبن

آسیب دیدگی متعدد برخی از بازیکنان فوتبال روی سرنوشت آنها تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، آسیب دیدگی بازیکن جزیی از فوتبال است و همه بازیکنان این شرایط را حداقل برای یک بار تجربه کردند. گاهی اوقات این آسیب دیدگی در دوراج اوج یک فوتبالیست اتفاق می‌افتد و روند رو به پیشرفت آن را متوقف می‌کند.

این آسیب دیدگی‌ها در بدترین شرایط به پایان دوران فوتبال یک ورزشکار منجر می‌شود. با این حال برخی از بازیکنان نیز دائما با آسیب دیدگی رو به رو می‌شوند و نمی‌توانند در طول فصل یک روند ثابت داشته باشند. این موضوع به باشگاه و خود بازیکن ضرر می‌رساند و گاهی ممکن است سرنوشت او را تغییر بدهد و باشگاه او را به فروش برساند. در ادامه به این بازیکنان اشاره می شود.

گرت بیل - رئال مادرید

مهاجم رئال مادرید باز هم در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا به علت آسیب دیدگی مجبور شد زمین را ترک کند. او که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت‌سر گذاشته بود تنها ۳۷ دقیقه در میدان حضور داشت. بازیکن ولزی اغلب زمانی که در اوج به سر می‌برد، با آسیب دیدگی رو به رو می‌شود و روند خوبش از بین می‌رود.

سباستین روسی - سلتاویگو

رافائل واران - رئال مادرید

سرخیو آگوئرو - منچسترسیتی

سرخیو آسنخو - ویارئال

رادامل فالکائو - موناکو

ونسان کمپانی - منچسترسیتی

آرین روبن - بایرن مونیخ

مهاجم هلندی به علت آسیب دیدگی های متعدد مجبور شد رئال مادرید را ترک کند و اکنون در بایرن بازی می کند.

تیاگو آلکانتارا - بایرن مونیخ

توماس فرمالن - رم

این بازیکن بلژیکی در سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوست اما به علت آسیب‌دیدگی‌های متعدد، تنها ۱۱ بازی برای تیم کاتالانی انجام داد و در نهایت این باشگاه را ترک کرد. او اکنون در رم بازی می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار