کد خبر: 848398
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار به افراد جویای کار به منظور راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی زودبازده پرداخت شده است.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، محرمعلی والدی در نشست خبری که به مناسبت روز پاسدار و هفته عقیدتی صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: سپاه پاسداران را مرهون افرادی می‌دانیم که غیرتمندانه و شجاعانه در مقابل توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: سپاه پاسداران به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأسیس شد و در جهت این اهداف و آرمان‌ها گام برداشته و از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده چراکه پاسداران درس آموخته مکتب حضرت امام حسین(ع) هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همیشه و در همه زمان‌ها و مکان‌ها با دشمنان نظام جمهوری اسلامی مواجه بوده‌ایم و به صورت جدی پاسداران سپاه با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و در دفاع آماده بوده‌اند.

والدی تصریح کرد: سپاه پاسداران راهی را انتخاب کرده که راه حضرت امام خمینی(ره) بوده چراکه راه و روش حضرت امام خمینی(ره) به نفع انقلاب اسلامی و مردم جامعه است.

این مسؤول با اشاره به حوزه‌های مقاومت زیر نظر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج مناطق الموت شرقی، الموت غربی، طارم، کوهین، بخش مرکزی، اقبالیه، محمودآباد و اقبال شرقی زیر نظر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بوده و اقدامات متعدد انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: به سه دهستان در طارم سفلی، الموت معلم‌ کلایه و دستجرد اولیاءغربی دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و همچنین 10 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات هم پرداخت شده است.

والدی مطرح کرد: در سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار به افراد جویای کار به منظور راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی زودبازده پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی از قبیل مشاوره خانواده، مشاوره ترک اعتیاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی،‌ برنامه‌های ترویج نماز اول وقت، ترویج معروفات و ترک منکرات و برگزاری کارگاه‌های بومی و محلی متناسب با نیاز شهروندان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اجرای طرح جوادالائمه تصریح کرد: طرح جوادالائمه به منظور پیشگیری از اعتیاد افراد و همچنین ترک اعتیاد افراد معتاد و بازگشت به زندگی اجرا می‌شود.

این مسؤول با اشاره به ایام انتخابات تصریح کرد: همه مردم باید در انتخابات حضور مشارکت فعال و حداکثری داشته باشند چراکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

والدی ادامه داد: به افراد معتاد دو الی سه سال پس از ترک اعتیاد با تأیید وام اشتغال در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مطرح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیش از یک هزار و 150 نفر از بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر