کد خبر: 848230
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
زني ميانسال كه با همدستي دوستش سناريوي اخاذي 200 ميليون توماني از مرد صاحبخانه را طراحي كرده بود، به دام پليس افتاد.
چند روز قبل مردي ميانسال به مأموران پليس فتای مشهد خبر داد در دام زني فريبكار گرفتار شده است. او توضيح داد: مدتي قبل همسرم فوت شد. در شبكه اجتماعي با زني آشنا شدم كه گفت تنهاست و قصد ازدواج دارد. من هم كه تنها بودم تصميم گرفتم با او ازدواج كنم. مدتي كه از رابطه‌مان گذشت از من خواست عكس‌هاي خصوصي‌ام را به او بدهم كه قبول كردم. بعد از آن بود كه رفتارش عوض شد و گفت اگر 200 ميليون تومان به او ندهم عكس‌ها را منتشر مي‌كند. من هم تصميم به شكايت گرفتم.
 
با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت مأموران موفق شدند زن 29 ساله‌اي را شناسايي و بازداشت كنند. او در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و گفت كه طراح نقشه كسي نيست جز مستأجر شاكي كه زني 57 ساله است. او گفت: مدتي قبل بود كه اين زن من را فريب داد و خواست براي اخاذي از صاحبخانه‌اش اين نقشه را اجرا كنم. قرار شد بعد از موفقيت در اجراي نقشه پول را بين خودمان تقسيم كنيم كه گرفتار شدم.
 
بعد از آن بود كه مستأجر شاكي هم بازداشت شد. او گفت:«سر مسائل مالى و يك سرى رفتارهاى سخت‌گيرانه با صاحبخانه به اختلاف خورديم و در اين دعوا علاوه بر پسرم كه مصدوم شده‌بود من نيز از سوى صاحبخانه سيلى محكمى خوردم و براى گرفتن انتقام از وى اقدام به كشيدن نقشه‌اى براى به دام انداختن وى انجام دادم.»
سرهنگ جواد جهانشيرى، رئيس پليس فتا استان خراسان رضوى گفت: دو متهم با توجه به مستندات موجود و تكميل پرونده جهت سير مراحل قضايى به دادسرا معرفى شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار