کد خبر: 848202
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و العین امارات

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در شبی که ما بازی کردیم، العین روی حرفه‌ای‌گری بازی را برد.

محمدرضا حسینی در شبی که تیمش در مقابل العین شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آنالیز خوبی از تیم العین داشتیم و بر روی آن خیلی خوب کار کرده بودیم. کاملاً هم سوار بر بازی بودیم. العین هیچ حرفی برای گفتن مقابل ما نداشتند و فقط سه توپ روی دروازه ما آوردند که از شانس بد ما هر سه توپ هم تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: می‌توان گفت تمام دقایق سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم حتی با اختلاف گل زیاد العین را شکست دهیم. شاید اگر پنالتی‌مان یا نصف موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد نتیجه پرگل و خوبی رقم می‌خورد. فکر می‌کنم فوتبال را ما بازی کردیم اما آن‌ها روی حرفه‌ای‌گری بازی را بردند.

وی افزود: اگر اشتباهی در این بازی رخ داده از جانب ما بازیکنان بوده است. کادر فنی همه نکات را به ما گفته بودند و روی همه آن‌ها هم کار کرده بودیم اما گاهی در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که برخلاف جریان بازی است.

حسینی درباره شانس تیم‌های این گروه برای صعود گفت: هر چند بنیادکار برد اما به غیر از بنیادکار هر سه تیم ذوب‌آهن، العین و الاهلی شانس صعود دارند و هیچ چیز تمام نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار