کد خبر: 848194
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
علیرضا افضل فوتسال

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند از جذب چند ملی پوش جدید به تیم خبر داد و گفت قرار نیست لیست مازاد اعلام کند.

علی افضل در گفت و گو با ایسنا، درباره پذیرفتن هدایت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: از اینکه دوباره به تیم شهر خودم بازگشتم بسیار خوشحالم. گیتی پسند از تیم های خوب ایران و آسیاست و خوشحالم که در کنار مربیان بزرگی، گزینه هدایت این تیم بودم و در نهایت هیات مدیره باشگاه، آقای عراقی زاده و جنتی به بنده اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم تیم خوبی آماده جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر کنم تا مقامی بدست بیاوریم که در خور شان فوتسال ایران باشد. همچنین می خواهم از آقای کافی و نجفی مدیرعامل فعلی و پیشین باشگاه مس تشکر کنم که در دو سال اخیر به من اعتماد داشتند و عذرخواهی می کنم که نتوانستم بیشتر از دو فصل در خدمتشان باشم.

وی زمان هدایت مس با اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر به اختلاف خورد و این دو بازیکن اکنون در گیتی پسند حضور دارند. افضل در این باره گفت: با کسی مشکل ندارم. پارسال در مس از اصغر توقع داشتم بماند اما ترجیح داد جدا شود. روی او حساب کرده بودیم و برای قهرمانی برنامه داشتیم اما او فکر کرد باشگاه نمی تواند به تعهداتش عمل کند و من از دستش ناراحت شدم چون باشگاه می توانست به قراردادش پایبند باشد. درباره سایر بازیکنان هم باید بگویم هر کسی دوست داشته باشد، می ماند و هر کسی هم دوست نداشت از گیتی پسند می تواند برود. اما من هیچ لیست مازادی اعلام نکرده ام و تمام بازیکنان پارسال را می خواهم. البته افشین کاظمی به دلیل مشکلی که برایش به وجود آمده دیگر نمی تواند بازی کند و مهدی جاوید هم قراردادش به اتمام رسیده و با توجه به مشکلات پارسال، نمی خواهد برگردد.

سرمربی جدید گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که جنتی در مصاحبهٔ اخیر خود گفته جاوید را نگه می‌داریم، آیا شما نیز چنین اعتقادی دارید افزود: باید در نشستی که به منظور ارائه برنامه‌های تیم، کادر فنی و بازیکنان است با جنتی و عراقی زاده صحبت کنم و ببینیم برنامه‌های باشگاه به چه صورتی است. به هر جهت جاوید بازیکن بزرگ و تأثیر گذاری است که می‌تواند به تیم ما کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار