کد خبر: 848176
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
وزیر دفاع کره شمالی اعلام کرد: به دشمن هشدار می دهیم تَوهم حمله به پیونگ یانگ را از سر خود بیرون کند؛ چرا که در غیر اینصورت پایگاه های هوائی این کشور در سراسر جهان را منهدم می کنیم.
به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، «پاک یونگ سیک» (Pak Yong Sik) وزیر دفاع کره شمالی امروز در مراسم هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور در مراسمی در «پیونگ یانگ» از آمادگی این کشور برای حمله هسته ای به آمریکا خبر داد.

وزیر دفاع کره شمالی در این باره گفت: اوضاع در شبه جزیره کره به گونه ای است که بروز جنگ هسته ای به دلیل رزمایش های نظامی آمریکا و نیروهای متجاوز این کشور احتمال دارد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از وی اعلام کرد: ما اکنون می توانیم پایگاه های آمریکا در آسیا و اقیانوس آرام را با قرار دادن تسلیحات هسته ای خود بر سکوهای پرتاب هدف قرار دهیم.

این مقام نظامی کره شمالی در ادامه افزود: به دشمن هشدار می دهیم تَوهم حمله به پیونگ یانگ را از سر خود بیرون کند؛ چرا که در غیر اینصورت پایگاه های هوائی این کشور در سراسر جهان را منهدم می کنیم.

لازم به ذکر است، در هفته های گذشته و همزمان با اعلام خبر اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به بخش غربی اقیانوس آرام در  مجاورت شبه جزیره کره، رسانه دولتی کره شمالی به واشنگتن هشدار داد که پیونگ یانگ در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای دال بر تجاوز آمریکا، این کشور را هدف حمله اتمی خود قرار خواهد داد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار