کد خبر: 848170
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
محمدرضا شکول

مربی تیم ملی شیرجه از قطعی شدن ترکیب تیم ملی شیرجه در رقابت‌های کشورهای اسلامی خبر داد و آمادگی تیم ملی را تا قبل اعزام به این بازی‌ها تضمین کرد.

محمدرضا شکول در گفت‌وگو با ایسنا، ترکیب دو نفره تیم ملی شیرجه در بازی‌های کشورهای اسلامی را اعلام کرد و گفت: تیم ملی شیرجه با ترکیب مجتبی ولیپور و شهنام نظرپور در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. ماده‌هایی که تیم ملی شیرجه در آن‌ها شرکت خواهد کرد، انفرادی و دوبل سکوی ۱۰ متر، انفرادی و دوبل تخته سه متر است. امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

او هم‌چنین در مورد سطح آمادگی شیرجه‌روها و امکان کسب مدال آن‌ها نیز اظهار کرد: فعلا آمادگی ملی‌پوشان روی ۷۰ درصد است و تا قبل اعزام به مسابقات اردوها تمرینات ادامه دارد تا ملی‌پوشان به آمادگی ۱۰۰ درصدی خود دست یابند. هم‌چنین در مورد کسب مدال هم باید بگویم که هم در ۱۰ متر سکو و هم در تخته سه متر امکان کسب مدال وجود دارد. امیدوارم که بتوانیم دل مردم ایران را شاد کرده و به مدال دست یابیم.

مربی تیم ملی شیرجه با بیان این که سطح مسابقات کشورهای اسلامی بالاست ادامه داد: در حوزه بازی‌های کشورهای اسلامی تیم‌های خوبی مثل اندونزی، مراکش، قزاقستان، مصر و مالزی حضور دارند و همین هم باعث بالا رفتن سطح این رقابت‌ها می‌شود. چرا که همه‌ی این کشورها در شیرجه‌ی آسیا حرف‌هایی برای گفتن دارند.

شکول هم‌چنین در مورد کیفیت اردوهایی که برای تیم ملی شیرجه در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: اردوهایی که داشته‌ایم نسبتا کیفیت راضی‌ کننده‌ای داشته است. اما برخی مشکلات هم مثل نبود تخته دوبل وجود دارد. البته این مشکل در همین هفته برطرف می‌شود و قرار است که این تخته محیا شود. ولی در کل از امکاناتی که فدراسیون در اختیار تیم ملی شیرجه قرار داده است رضایت نسبی را داریم و امیدوارم موفق شویم.

او در مورد تاریخ اتمام تمرینات تیم ملی شرجه برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی هم افزود: تمرینات تیم ملی تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و اعزام تیم ملی در روز ۲۵ اردیبهشت صورت خواهد گرفت تا در محل مسابقات حاضر شوند چرا که زمان ورود تیم ملی شیرجه ۲۵ اردیبهشت است.

مربی تیم ملی شیرجه در پایان از موفقیت تیم‌های ملی ایران در همه رشته‌های ورزشی این مسابقات ابراز امیدواری کرد و از مردم خواست که در کنار تیم‌های ملی باشند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار