کد خبر: 848167
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
ادن هازارد

ادن هازارد عجله ای برای پایان دادن به شایعات و تمدید قرارداد خود با چلسی ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، صحبت های زیادی از علاقه باشگاه رئال مادرید به ادن هازارد شنیده می شود، هر چند این بازیکن تاکنون واکنشی به کار کردن زیر نظر مربی محبوب خود یعنی زیدان ندارد.

ادن هازارد درباره موضوع تمدید قرارداد خود با چلسی گفت: در حال حاضر به هیچ وجه به تمدید قرارداد با چلسی فکر نمی‌کنم و فکر می‌کنم نیازی نیست که درباره این مسائل به صحبت پرداخت. یک ماه تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است و من تنها به این فکر می کنم که بتوانم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و در ادامه برای فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد. 

هازارد در ادامه گفت: من اصلا به تمدید قرارداد یا رفتن از چلسی فکر نمی کنم. قرارداد من تا ۲۰۲۰ با چلسی اعتبار دارد و الان تمایل دارم به ادامه فصل فکر کنم و بعد زمان کافی داریم تا بتوانیم درباره موضوعات دیگر به صحبت بپردازیم. بازیهای حساس و مهمی تا پایان رقابت های لیگ باقی مانده است که باید با قدرت کارمان را پیش ببریم و فعلا زمان آن نیست درباره قرارداد صحبت کنیم. 

سسک فابرگاس اخیرا به ادن هازارد توصیه کرد اگر می خواهد بازیکنی در سطح لیونل مسی باشد، نیاز است که بیشتر مغرور باشد. در همین رابطه هازارد گفت: فابرگاس تنها کسی نبوده است که چنین صحبتی با من داشته است. خیلی ها چنین چیزی به من گفتند و من فکر می کنم نیاز است تا گلهای بیشتری به ثمر برسانم تا بتوانم با بازیکنانی چون مسی و رونالدو مقایسه شوم. وقتی در زمین مسابقه هستم بعضی مواقع دوست دارم در نقش سازنده ظاهر شوم و به هم تیمی هایم پاس بدهم. در تمرینات خیلی تلاش می کنم تا جایی که ممکن است مغرور باشم و سعی کنم خودم گلزنی کنم و آمار گلزنی ام را بالا ببرم.

ادن هازارد در این فصل توانسته است ۱۵ گل برای تیمش به ثمر برساند که بهترین عملکرد او در زمان حضور در چلسی محسوب می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار