کد خبر: 848165
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
الکسیس سانچس

بازیکن سابق بایرن مونیخ بر این باور است که خرید الکسیس سانچس بهترین خرید ممکن از سوی تیم آلمانی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد،  بایرن مونیخ در این فصل با وجود خریدهای زیادی که داشت ناکام بود و نتوانست با هدایت آنچلوتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد. در این بین ناکامی آرسنالی ها در این فصل باعث شده است تا حرف و حدیث های زیادی درباره خروج سانچس از لندن به گوش برسد. 

لوتار ماتئوس با تمجید از الکسیس سانچس گفت: الکسیس بازیکنی بسیار خوب و تکنیکی است که فوتبال درگیرانه را به بهترین شکل بازی می کند و به نظرم بهترین خرید ممکن برای بایرن مونیخ خواهد بود. نکته مهم برای او این است که می تواند هم به عنوان مهاجم نوک بازی کند و هم می تواند در کناره های زمین نیز بازی کند و همین باعث شده است تا او بازیکنی بزرگ شناخته شود و به نظرم سران بایرن مونیخ باید هر طور شده است او را در تابستان به خدمت بگیرند. 

او در ادامه گفت: ریبری و روبن دو بازیکنی هستند که دیر یا زود از بایرن کنار می روند و بهتر است از همین الان به فکر جانشینی برای این دو باشیم که بهترین گزینه سانچس است. البته هر زمان که لواندوفسکی در دسترس نباشد، باز هم می توانیم از حضور سانچس استفاده کنیم.

ماتئوس در پایان به انتقاد از داگلاس کاستا پرداخت و گفت: کاستا دیگر آن بازیکن سابق نیست که در بدو ورود به بایرن بازیهای خوبی از او دیدیم. او مدام از رفتن حرف می‌زند و این اصلا درست نیست. به نظرم بایرن باید جلوی این کارها را بگیرد و با آوردن بازیکن جدید، جلوی مصاحبه های او را بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار