کد خبر: 848163
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
جمشید خیرآبادی

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان،پیشنهاد جدید فدراسیون کشتی ایران را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جمشیدخیرآبادی دستیار محمد بنا در المپیک 2012 لندن که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را در المپیک 2016 ریو بر عهده داشت، پس از پایان این رقابت‌ها از سمت خود در تیم ملی آذربایجان کنار رفت.

با نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2016 ریو و به دنبال آن کنار رفتن محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی،به اعتقاد بسیاری از کارشناسان جمشید خیرآبادی می‌توانست جزو گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی ایران باشد اما این مربی حتی در بین گزینه‌های بررسی شده نیز قرار نداشت تا در نهایت علی اشکانی گزینه‌ای که کمتر کسی به آن فکر می‌کرد، جانشین محمد بنا شود.

پس از انتخاب اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، جمشیدخیرآبادی در گفتگو با ایسنا،صراحتا عنوان کرد این توقع را از فدراسیون کشتی داشته که با توجه به تجربیاتش بواسطه سال‌ها حضور در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی و همینطور سرمربیگری آذربایجان به عنوان یکی از قدرت‌های کشتی جهان،به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود.

به دنبال برگزاری مسابقات زیر 23 سال جهان برای اولین بار، اخیرا فدراسیون کشتی ایران تصمیم گرفته تیم ملی زیر 23 سال کشتی آزاد و فرنگی ایران را تشکیل دهد. با بحث و بررسی‌های صورت گرفته در شورای فنی کشتی فرنگی، جمشید خیرآبادی به عنوان گزینه نخست هدایت تیم ملی زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران مد نظر قرار گرفت اما یکی از مسئولان فدراسیون کشتی در تماسی که با خیرآبادی برای قبول هدایت این تیم داشت، با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

شنیده می‌شود خیرآبادی باب مذاکره را با چند کشور باز کرده که یکی از آن‌ها گرجستان بود که بر سر مسائل مالی با هم به توافق نرسیدند. او قصد دارد از مربیان ایرانی شاخص نیز در کنار خود استفاده کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار