کد خبر: 848159
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
فابیو کاپلو

فابیو کاپلو به انتقاد از بازیکنان رئال مادرید پرداخت و عنوان کرد بازیکنان رئال قصد مصدوم کردن مسی را داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، رئال مادرید با شکستی که برابر بارسلونا متحمل شد، صدر جدول را موقتا از دست داد و فعلا با یک بازی کم‌تر در رده دوم قرار دارد.

فابیو کاپلو سرمربی پیشین رئال مادرید در ارزیابی خود از این دیدار گفت: من نگرش بازیکنان رئال را در این بازی نفهمیدم. به نظرم شیوه رئالی‌ها در این دیدار درست نبود. هر وقت ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، بازیکنان رئال سعی می‌کنند مسی را مصدوم کنند و این اتفاق را بارها دیدیم. در همان ابتدای بازی نیز مارسلو می‌خواست مسی را مصدوم کند. 

او درباره اخراج سرخیو راموس گفت: به نظرم اخراج راموس درست بود. کسانی که معتقد هستند راموس نباید اخراج می شد، بهتر است یک‌بار دیگر این صحنه را ببینند تا متوجه شوند راموس با چه خشونتی به پای مسی حمله کرد و به نظرم داور تصمیم درستی گرفت. 

کاپلو هم‌چنین درباره مسی و رونالدو نیز گفت: این‌ها هر دو بازیکنان بزرگی هستند. از نظر من مسی یک نابغه در فوتبال جهان است و کریستیانو نیز یک بازیکن بزرگ. مسی متفاوت است و با بقیه بازیکنان بزرگ فرق دارد. او یک بازیکن نابغه است که کارهای جادویی با توپ فوتبال انجام می‌دهد. در این دیدار ال کلاسیکو من کارهایی از مسی دیدم که قبل از آن در بازی‌های دیگر ندیده بودم و همین است که باید گفت مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار