کد خبر: 848150
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
بهرام ساوه شمشکی

بهرام ساوه شمشکی از شروع فصل جدید اسکی روی چمن از اواسط خردادماه خبر داد و گفت: به دنبال اعزام اسکی‌بازان به یخچال‌های برفی دنیا هستیم.

بهرام ساوه شمشکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های فدراسیون اسکی پس از پایان  لیگ در رشته‌های مختلف اظهار کرد: فصل اسکی هفته گذشته با برگزاری آخرین مسابقه در پیست دربندسر به پایان رسید.

همچنین مسابقه‌های هفته گذشته با حضور دکتر هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در واقع در ایران به دلیل شرایط بارش برف در فصول خاص، بر خلاف کشورهای اروپایی، نمی‌توانیم در طول سال همواره مسابقه‌های داخلی را برگزار کنیم.

خوشبختانه بعد از اتمام مسابقه‌های زمستانی، رقابت‌های اسکی روی چمن از اواسط خردادماه شروع می‌شود. این رقابت‌ها می‌تواند زمینه‌های آمادگی بازیکنان را برای فصل جدید اسکی رو ی برف، فراهم کند.

وی افزود: در اروپا، اسکی‌بازان از تابستان شروع به کار می‌کنند تا در زمستان بتوانند حضور قدرتمندی در مسابقه‌ها داشته باشند و حتی اگر برف هم نداشته باشند برای حفظ آمادگی به یخچال‌هایی که در قاره آمریکا مملو از برف است، اعزام می‌شوند. اما در ایران این شرایط وجود ندارد. در تابستان که کلا برفی نیست به همین خاطر فدراسیون اسکی ایران قصد دارد برای حفظ آمادگی اسکی‌بازان و حضور قدرتمند در رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی، با تامین منابع مالی اسکی‌بازان را به یخچال‌های برفی و مهم دنیا جهت تمرین و برپایی اردو اعزام کند.

ساوه شمشکی درباره برپایی اردوهای تیم ملی اسکی در رشته‌های مختلف پس از پایان لیگ در هفته گذشته گفت: در تمام دنیا روال بر این است که پس از اتمام لیگ‌ها، فدراسیون‌ها بعد از یک ماه استراحت کار خود را آغاز می‌کنند، ما هم پس از یک ماه اردوها را از سر خواهیم گرفت.

در فصل جدید اسکی، ما میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش آلپاین هستیم. این بزرگ‌ترین میزبانی تاریخ اسکی ایران است که امیدواریم به بهترین شکل آن را انجام دهیم و با گرفتن نتایج درخشان دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار