کد خبر: 848149
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
یواخیم لو

احتمال دارد سرمربی آلمانی فصل آینده هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شکست رئال مادرید برابر بارسلونا در هفته سی و سوم جایگاه زین‌الدین زیدان را بر نیمکت سفیدپوشان متزلزل کرد. اکنون آینده سرمربی فرانسوی به فتح لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. دیدار مادرید برابر اتلتیکومادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آینده زیدان را مشخص خواهد کرد. دیگو پابلو سیمئونه می‌تواند سرنوشت سرمربی مادرید را تعیین کند. اکنون در باشگاه مادرید از جانشین احتمالی زیدان صحبت می کنند. این شخص کسی نیست جز یواخیم لوو. سرمربی آلمانی با تیم ملی کشورش تا سال ۲۰۲۰ قرار داد دارد اما در قراردادش بندی وجود دارد که اگر تیم های بزرگ اروپایی همچون بایرن مونیخ، مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد خواهانش باشند می‌تواند آن را فسخ کند.

از دیگر گزینه های احتمالی می توان به آنتونیو کونته و مائوریسیو پوچتینو اشاره کرد اما باشگاه های دو تیم (چلسی و تاتنهام)  نمی خواهند سرمربی شان را از دست بدهند.

باشگاه مادرید پیش از این سه سرمربی  که قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورده بودند را برکنار کرده است. یوپ هاینکس، ویسنته دل بوسکه و کارلو آنچلوتی با وجود قهرمانی از باشگاه اخراج شدند. زیدان می‌تواند چهارمین سرمربی باشد که به چنین سرنوشتی دچار می‌شود. با این حال دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده خواهد بود.

زیدان نیز در مصاحبه‌هایش همیشه به آینده نامعلومش اشاره داشته است. او در یکی از نشست‌های خبری‌اش در این باره گفت: به هیچ وجه از آینده‌ام مطمئن نیستم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار