کد خبر: 848102
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
رئیس سازمان جهادکشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: این استان با دارا بودن یک درصد از خاک کشور توانسته بیش از چهار درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید کند.

علی‌اکبر متقی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به ظرفیت‌های مناسب دشت زرخیز استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین با دارا بودن یک درصد از خاک کشور توانسته بیش از چهار درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید کند.

وی افزود: در جریان  دور دوم سفر هیأت دولت به استان قزوین بهره‌برداری از 245 طرح عمرانی – تولیدی جهاد کشاورزی در این استان آغاز شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین عنوان کرد: این طرح‌ها در زیربخش آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، دام و طیور با اعتباری معادل یک هزار و 305 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل منابع عمومی و تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

متقی‌فرد اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح برای یک هزار 859  نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان قزوین شغل ایجاد می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در جریان این سفر افتتاح 238 پروژه سامانه نوین آبیاری در سطح 6 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی با اعتباری معادل 891 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 694 نفر افتتاح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر