کد خبر: 848006
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
قالیباف در دیدار ۱۵۰ نماینده مجلس:
بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس صبح امروز با دکتر محمدباقر قالیباف دیدار و گفتگو کردند.

بیش از ۱۵۰ نماینده فعلی و ادوار مجلس در جلسه صبحگاهی با دکتر محمدباقر قالیباف شرکت کردند.

این نامزد انتخاباتی در ابتدا گزارش کوتاهی از برنامه های خود ارائه کرد و سپس نمایندگان به طرح سوالات خود پرداختند.

از نکات جالب جلسه حمایتهای مکرر نمایندگان  در خلال سوالات بود، تاجائیکه در هنگامی که او از پایان دادن به عمر دولت فعلی سخن گفت، با تکبیر از سخنان او استقبال کردند.



ایجاد پنج میلیون شغل به یک ضرورت تبدیل شده است

دکتر محمد باقر قالیباف در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی  به ظرفیت های اقتصادی کشور اشاره نمود و خاطرنشان کرد: تجارت اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار بود و سود تجارت اتحادیه اروپا رقمی در حدود ۱۷۰ میلیارد دلار است این در حالی است که اگر ما در کشور خود تنها در حوزه انرژی بتوانیم درست مصرف کنیم، می توان ۱۶۷ میلیارد دلار از این بخش برای کشور درآمد و ظرفیت ایجاد کرد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های بزرگ، فنی و بسیار پیچیده به بهترین شکل ممکن عمل می کند، بنده ۳۰ سال قبل در آغاز راه اندازی قرارگاه خاتم الانبیا به منظور ریل گذاری بری حرکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در این ابعاد حضور داشتم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مجموعه بودجه نقد و غیر نقد شهرداری تهران حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: این در حالی است که سرجمع هزینه های جاری شامل حقوق، بودجه جاری و همچنین هزینه نگهداشت شهر تنها ۳۱ درصد بودجه را تشکیل می دهد و ۶۹ درصد بودجه به توسعه زیرساخت ها اختصاص یافته است.

قالیباف ادامه داد: در مقابل شاهد هستیم که بودجه دولت از سال ۹۲ تا سال ۹۵ چندین برابر شده و بودجه ۱۰۴ هزار میلیارد تومانی دولت به ۲۸۲ هزار میلیارد تومان تا آخر سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است اما ببینید که سهم بودجه جاری دولت چقدر است؟ مگر در این شرایط امکان رشد در کشور وجود دارد؟

شهردار تهران معتقدست با اجرای درست مصوبات می توان این روند را در بودجه سال ۹۶ اصلاح کرد. او افزود: البته کاهش بودجه جاری کار بسیار سختی است اما این کار شدنی است همچنانکه در دوره مدیریت من در سازمان های مختلف، این کار صورت گرفته است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه پیک رشد جمعیت ما در سال ۱۳۶۴ است که در آن سال حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر متولد شدند و از سال ۶۵ این نرخ رشد جمعیت با یک شیب ملایم رو به کاهش است خاطرنشان کرد: از این رو ما تا سال ۱۴۰۳، سالانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تقاضا برای شغل جدید پیش رو داریم و اگر پنج میلیون شغل دیگر ایجاد کنیم، تازه توانسته ایم همین وضعیت فعلی را حفظ کنیم؛ در این شرایط ببینید که اگر نتوانیم پنج میلیون شغل ایجاد کنیم چه بحرانی پیش روی ما خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  در حال حاضر ایجاد پنج میلیون شغل به یک ضرورت برای ما تبدیل شده است؛ ما شاهد هستیم هر زمانی که شورای عالی کار تشکیل شده است، هر تصمیمی گرفته اند در نهایت منابع در جای دیگری رفته است. یکی از اشکالات جدی دولت آن است که وقتی بخشنامه ای صورت می گیرد، در پائین شاهد هستیم اتفاق دیگری می افتد.

وی افزود: در سامانه ملی کارانه ما می توانیم شغل را برای افراد ایجاد می کنیم که من با اطمینان می گویم این کار امکان پذیر است و منابع آن را نیز پیش بینی کرده ایم چرا که اگر به درستی قانون را اجرا کنیم منابع آن در همین بودجه هم وجود دارد البته در بخش هایی نیازمند قوانین جدیدی هستیم اما پیش از آن ما باید کار را با همین قوانین مصوب بر زمین مانده آغاز کنیم.  

قالیباف در زمینه مذاهب و قومیت ها نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در بحث مذاهب و قومیت ها باید اصل ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی مبنای کار ما باشد چرا که در اجرای این دو بند قانون اساسی مقداری خوب عمل نکرده ایم. با شرایط فعلی خاورمیانه اگر نتوانیم با اهل سنت داخل کشور رابطه برادرانه، با محبت و همدلی ایجاد کنیم چطور در سطح کشورهای منطقه می توانیم این رابطه را داشته باشیم؟ البته آن هایی که نگاه تفرقه آمیز دارند با اهل سنت متفاوت هستند.

وی ادامه داد:  دولتِ مردم هرگز به دنبال این نیست که یک بار اضافی به دوش دولت اضافه کند، مردم نیز باید خودشان با صرفه جویی سهیم باشند و بدانند که با صرفه جویی در مصرف انرژی پیش از هر چیزی خود آن ها منفعت می برند چرا که از این بخش می توان ۱۷۰ میلیارد دلار صرفه جویی کرد. در حالی با شش متر مکعب گاز یک کیلووات – ساعت برق تولید می کنیم که می توانیم این میزان برق را با ۳ متر مکعب گاز تولید کنیم؛ حرکت به سمت صرفه جویی روش هایی که آن ها را بیان خواهم کرد.

شهردار تهران تاکید کرد: در مقطع انتخابات همه ما یک هدف مشترک داریم و آن است که همه ما مصمم هستیم که این دولت تکرار نشود، چرا که ادامه این دولت به معنای آن است که آرمان های انقلاب و مسایل اقتصادی کشور در خطر است؛ این هدف مشترک من و آقای رئیسی است.


کار ۱۳۵ ساله ای که قالیباف تنها در طول سه سال انجامش داد!


 دکتر محمد باقر قالیباف در جریان حضورش در جمع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به ذکر خاطراتی از زمان حضورش در نیروی انتظامی پرداخت. او گفت: در زمان حضور من در نیروی انتظامی سهم بودجه ناجا در دوره بندی از بودجه عمومی کشور ۳.۲ درصد بود، وقتی که می خواستم از ناجا خداحافظی کنم سهم ما به ۳.۱ کاهش پیدا کرده بود اما شاهد بودید که چه تحولات عظیمی در نیروی انتظامی رخ داد.

او ادامه داد: ما پیکان هایی که باید آن ها را هل می دادیم را به بهترین خودروها تبدیل کردیم. همچنین در آن زمان محاسبه کرده بودیم که با بودجه عمرانی در اختیار خود برای احداث پاسگاه ها به ۱۳۵ سال زمان نیاز داریم، اما شاهد بودید که تنها در مدت زمان سه سال، ۲۸۰۰ پاسگاه در آن دوره ساخته شده و نیروهای ناجا نیز جوان شدند و آموزش دیدند.

قالیباف افزود: در نیروی انتظامی گفتیم می خواهیم امنیت را مردمی کنیم؛ آن زمان وقتی مردم دزد را می گرفتند و به کلانتری می بردند، کلانتری دزد را تحویل نمی گرفت بلکه می گفت اول برو کاغذ بخر و این کارها را انجام بده اما تنها ۱۴ ماه بعد از آن شاهد بودید که مردم در خانه خودشان نشستند و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند.

فرمانده اسبق نیروی انتظامی گفت: زمانی که من می گفتم می خواهم پلیس را به خانه مردم ببرم، در مجلس ششم به من می گفتند آقای قالیباف هر حرفی بزن اما این یک حرف را نزن چون امکان پذیر نیست ولی من در ۱۳ رجب پلیس ۱۱۰ را افتتاح کردم.

قالیباف خاطرنشان کرد: در دولت آقای خاتمی و زمانی که آقای عارف معاون اول بودند، تلاش کردیم تا پلیس + ۱۰ را تشکیل دهیم و کار صدور گذرنامه که مهم ترین سند اعتباری امنیتی بود را به مردم واگذار کنیم. حتما به خاطر دارید که در آن زمان چه صف هایی تشکیل می شد و چه هزینه های هنگفتی برای صدور گذرنامه بر دوش دولت بود اما IT Base کردن در نیروی انتظامی و در درون شهرداری اتفاق افتاد.

غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
0
برای تکرار نشدن این دولت باید 1- مردم اطمینان پیدا کنند که از مدیران نالایق و شکست خورده های قبلی مانند ...را ساختند استفاده نخواهد شد 2- مردم باید مطمئن شوند که وزرای نخبه و کار امد انتخاب خواهند شد 3- مردم باید احساس کنند برنامه ای علمی برای اداره کشور وجود دارد نه کلی گوئی مانند عزم ملی وفرهنگ سازی و سرمایه گذاری و000 5- مردم باید بدانند در زندگی خصوصی ان ها فردا دخالت نخواهد شد. کسی جز عده ای ... واشراف دوست ندارد دولت فعلی بماند اما رعایت نکردن موارد بالا هم در مردم ممکن است حس انتخاب روحانی را بر انگیزد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
2
1
تنها کسی که توی این کشور دروغ نمیگه فقط رهبر عزیزمون هست بقیه مسولین فقط وعده های تو خالی میدند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
1
1
زنده باد قالیباف
زنده باد رئیسی
زنده باد امید به تغییر
خدایا ما رو به حق خودت که نصر مومنین رو جزئی از اون قرار دادی ما رو نجات بده از سلطه امپریالیسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
1
0
قالیباف اجرایی هستش
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
اگر سنوات خدمت کارکنان دولت بجای 30سال برای اقایان 25سال وبرای خانمها 20سال شود یا قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت احیا گردد واز کارکنان بازنشسته تعهد محضری گرفته شود که پس از بازنشستگی در هیچ دستگاه دولتی مشغول بکار نشوند در این صورت راه برای اشتغال جوانان باز خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
1
درود بر دوفرزند بزرگوار انقلاب جناب آقای رئیسی وجناب آقای قالیباف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
1
درود بر دوفرزند بزرگوار انقلاب جناب آقای رئیسی وجناب آقای قالیباف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
1
برای اینکه دولت تکرار نشودباید هم از اقشارمحروم ومستضعف وهم کارآفرینان وکارخانجات وبنگاههای تولید داخل که اشتغال را ایجاد میکنند حمایت شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
1
دراین مرحله براساس پیش بینی ومصلحت انقلاب اسلامی وبرای نجات کشورازعده ای بدون انگیزه استقلال کشورو مرعوب یاشیفته آمریکای جنایتکاروغرب سلطه گر،هوشمندانه ودرست وواقع بینانه باید عمل کرد.وقتی کاندیدایی رأی آوری اوبیشتراست کاندیدای دیگردرروزهای آخرکناربکشدتاآرا متدینین ودوستداران کشورونظام تجمیع شودتاگلوگاه انقلاب اسلامی ازشرلیبرالیسم وطنی مدعی دروغین اصلاح طلبی واعتدالی آزادگردد و طمع سلطه گران بین المللی نسبت به کشوراسلامی ومقاوم ایران قطع گردد.کنارکشیدن یک کاندیدا، جهت جلوگیری ازجوسازی ودروغ پردازی غرب گرایان وجلوگیری ازتخریب ناجوانمردانه ، بااعلام به نفع دیگری نباشدوقتی یک کاندیدا کنارکشیدمردم متدین خودشان تشخیص خواهنددادوبه کاندیدی همفکررأی خواهندداد.وبه نظرمی رسدآقای رئیسی که فردموجهی است به نفع آقای قالیباف کناربکشدوبدون اینکه علت آن رااعلام بکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
1
درود بر روحانی مرگ بر اختلاسگران ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
0
خود ... رییس اختلاسگرانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
1
ر... با برجامت همه را ناامید کردی با بی مهریت به مسکن مهر وتعطیلی آن میلیونها انسان چشم انتظار را ناامید کردی خداوند ازسر تقصیر هایت نگذرد با انبوه قاچاق کالا و ورود اجناس بنجل وبی کیفیت خارجی تولید ملی واشتغال را نابود کردی.توفقط دشمن را امیدوار ساختی توبارها دربراب چشم دشمنان گفتی ماتوان ایستادگی درمقابل قدرتهای بزرگ وفراعنه زمان را نداریم آیا توان ایستادگی درمقابل خشم وغضب الهی ونابود ساختن ثمره خون شهدا که هشت سال دربرابر همین قدرتها با دست خالی ایستادند راداری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
1
آقای رئیسی وقالیباف به ل...بگوئید حالا که میگوئی افزایش یارانه ها به صلاح کشور نیست لطفا"قیمتها را به سال92برگردان.ایشان درزمان دکتر احمدی نژاد با بغض وکینه وغرض ورزی در امور دولت کارشکنی وسنگ اندازی میکرد ولی امروز درمقابل توافق ننگین برجام وتعطیلی مسکن مهر وحجم انبوه کالای قاچاق سکوت کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
هدف مشترک شما جزء با رشادت وپایمردی وآگاه نمودن ملت حاصل نمیشودباید خیلی هوشیارباشید زیرا اینها برای رسیدن به هرشیوهای پلیدی متوسل میشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
ای اصولگرایان ساده لوح بر فرض مردم انتخاب واقعی شان رئیسی یا قالیباف باشه ولی ایا ... حاضر هست حداقل یک میلیون رای تقلب نکند؟ بر فرض شورای نگهبان با دیدن نوشته من از خواب بیدار شود و با سه برابر کردن ناظرانش نگذارد تقلب بشود ولی ایا ... و ... به راحتی نتیجه انتخابات را قبول میکنند و زیز میز بازی نمیزنند؟ من شک ندارم ... با تقلب یکی دو میلیون رای می اورد و اگر شورای نگهبان از خواب بیدار بشه و نگذارد تقلب بشه ... مملکت رو به اشوب میکشه یا مثلا میگه باید بازشماری ارا صورت بگیرد و شروع به بازی در اوردن خواهد کرد بعد از بازشماری اگر حرفش رد شد باز ی بهانه دیگه میاره. بهتر هست اصولگرایان ساده لوح این متن من رو بخونند. همین الان تازه جر زنی رو شروع کرده چون در مناظره دوم باخته لذا از ... شکایت کرده.محال هست ....قدرت رو تحویل بدهد لذا معتقدم نظام و شورای نگهبان باید بگویند چرا فرد خبیث و امریکایی انگلیسی مانند ... و ... رو تایید صلاحیت کردند واقعا چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
سیاستمداران مومن ودیندار وانقلابی که استقلال کشوروفرهنگ اسلامی ونظام اسلامی رادوست دارند وبه ملت رشیدایران علاقه مندهستند ومیدانندکه این ملت هرجاوهرگاه باصداقت ودیانت واقعی مواجه هستند فداکاری می کنندبایدسیاستمداران متعهد، علاوه برتقوی ، به این حدازسیاست ورزی رسیده باشندکه کشوررادرزمانی که کسانی وجوددارندبرای رسیدن به قدرت به هرترفندی روی می آورندوهیچ انگیزه ای برای ارزشها واستقلالکشور ندارندحتی کمک ازبیگانگان می گیرند تااستقلال کشورراپایمال کنندازتمام شگردهای سیاست چه به صورت دروغ،تخریب ،شایعه ، اتهام زنی به چهره های مومن وانقلابی واستکبارستیز، شعاردروغ هواداری ازحقوق مردم وآزادی و.... سوءاستفاده می کنندازبکارگیری تمام روش های غیراخلاقی وغیرانسانی وناجوانمردانه وخیانت باربه کشورودین وفرهنگ واستقلال واموال ودارایی هاوارزشهای ملی وانقلابی ، هیچ ابایی ندارند به هرروش ناصواب روی می آورندکه مردم رافریب دهندوسواربرنیازهای مردم ، سوءاستفاده می کنند به قدرت می رسندوبرای منافع ومطامع خودشان وبیگانگان تلاش می کننددراین صورت سیاستمداران ومتدینین انقلابی ،نباید عرصه راخالی کنندتالیبرالها و وابستگان فکری غرب وآمریکاتمام ارکان کشوررا دردست گیرند.فقط به روش عریان تبلیغ دین وانقلاب نبایدبسنده کردباید ازشگردهای مختلف برای تأثیرگذاری برافکارعمومی استفاده کردتاخدمتگزاران واقعی مورداقبال افکارعمومی قرارگیرند نه مدعیان دروغین طرفداری ازمردم وسیاست بازان دغل باز وفریبکار و بی دین وتقوی وخودفروخته ،درجایگاههای حساس وبالای تصمیم گیری کشورقرارگیرند .بنده پیشنهادمی کنم وقتی دولتی که ازخواستگاه متدینین وانقلابیون، عرصه اجرایی رابدست می گیردبایددردرون منتقدانی داشته باشدکه معایب ونقایص رابه صورت علنی به دولت گوشزدکنندوملت هم ازاین انتقادهاآگاه شوندقبل ازاینکه فرصت طلبان وطنی وخودفروخته ، سواربربعضی نقایص دولت های انقلابی وخدمتگزارواستکبارستیز، پزوادعای حقوق مردم رابه دروغ برای مطامع شیطانی خودداشته باشندوبه مردم اعلام کنندگروهی وکسانی ازبطن خوددولت خدمتگزارانقلابی ، منتقدشوندوحیله وترفندشیطانی وفرصت طلبی عده ای بیگانه پرست ووابسته به آمریکاراخنثی کنندودرانتخابات بعدی اگرمردم ازآن دولت مستقرگله مندازوضع خود چه اقتصادی چه آزادی چه فرهنگی باشندنیروهای متدین وانقلابی، درآستین خودشان افرادمنتقدولی انقلابی واستکبارستیزامامنتقدوضع موجودداشته باشندکه مورداقبال مردم قرارگیرندتامعاندین ووابستگان به بیگانه ووطن فروش وبی تقوی وضدمردم ،ازنقایص موجودموج سواری نکنندودرناباوری حیرت آور،ارکان کشورراتصاحب کنند وتاراج دهندگان ارزشها وداشته های انقلابی وملی، خودراحامیان ملت جابزنندهمانطورکه دردوره مدعیان دروغین اصلاحات وسازندگی واعتدال بوده وهستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
من شنیدم اخیرا جناب سید ابراهیم رئیسی به هر استانی میرود مردم در استقبال از وی طوفان به پا میکنند لذا احساس خطر شدید میکنم و از جوان انلاین میخواهم نظرم را باز نشر داده و حتی به اطلاع مسوولان شورای نگهبان برساند.اما چرا احساس خطر کردم؟ زیرا رقیب سابقه خوبی در امانت داری ندارد تاج زاده امروز در اردوگاه رقیب هست لذا ممکن هست استقبال عظیم مردم از رئیسی سبب وحشت رقیب شده و دست به تقلب و دستکاری در ارای ملت بزنند ما کور نیسیم همه دیدند در مناظره مرتضی حیدری در جلوی چشم میلیون ها نفر تقلب کرد و قرعه کشی را به نفع روحانی انجام داد.از این قماش افراد هر کاری برمیاد.لذا معتقدم هر چه استقبال از رییسی بیشتر شود وسوسه تقلب در ذهن مجریان بیشتر و بیشتر میشود.خواهشم از شورای نگهبان این هست نظارتش را نه بیشتر بلکه هم بیشتر و هم دقیق تر کند بلکه به مجریان هشدار دهد حتی بازشماری و تطبیق اثر انگشت هم انجام میشود.به هر حال لازم هست نظارت خیلی بیشترشود چون احتمال تقلب و دستکاری الان بالای نود درصد هست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار