کد خبر: 848001
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
بازدید شهردار اردبیل
شهردار اردبیل به همراه معاونان و مدیران اجرایی از کارخانه تولید آجر و پازل‌های سفالی با دوام و مقاوم انیکس در اردبیل بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از این کارخانه از بخش‌های مختلف این کارخانه و تولید محصولات متنوع با مقاومت بالا، متناسب با شرایط آب و هوایی اردبیل قرار گرفت و حمایت همه‌جانبه را از تولیدات بومی و داخلی استان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اعلام کرد.

وی اظهار کرد: ما از تولید محصولات و مصالح سنتی، مناسب با معماری، فرهنگ و هنر اردبیل استقبال می‌کنیم و خوشحالیم که نیروهای جوان و توانمند اردبیلی با احساس مسؤولیت در عرصه تولید بومی پا به میدان گذاشتند تا به اعتلای این دیار بیش از گذشته کمک کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری در حمایت از این تولیدات با توجیه فنی و اقتصادی آماده عقد قرارداد با تولیدکنندگان بومی است، تصریح کرد: بعد از آزمایشات مکانیک خاک و تأیید استانداردها و اطمینان از کیفیت بالای تولیدات استانی، ما آمادگی داریم بعد از اجرای آزمایشی محصولات تولید شده در این کارخانه در مسیرهای مشخص پازل‌کاری امسال بتوانیم از این تولیدات استفاده کنیم.

لطف‌اللهیان گفت: ما امسال در بیش از 10 محور در شهر اردبیل در پیاده‌روها اقدام به اصلاح و پازل‌کاری برای راحتی تردد مردم می‌کنیم که قطعاً با استفاده از تکنولوژی‌های مناسب سعی بر این است تا از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات که مقاوم در برابر یخبندان، انبساط و انقباض جوی، فرسایش و سایش باشند، استفاده کرده و بتوانیم به تولیدات بومی خود با مقاومت بالا افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط جوی اردبیل به گونه‌ای است که باید در پازل‌کاری و حتی تولید و پخش آسفالت به زیرسازی مناسب با استفاده از فناوری‌های جدید توجه ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: ما اگر می‌خواهیم پازل‌کاری اصولی و بدون تخریب و آسیب را داشته باشیم باید از دیدگاه‌های صاحبان تخصص و تعهد استفاده کنیم که قطعاً در پازل‌کاری جدید سعی و تلاشمان بر این است تا آسیب‌ها و ضعف‌های گذشته را به نوعی برطرف کنیم.

مدیر کارخانه انیکس اردبیل نیز با اشاره به تولید متنوع محصولات در کارخانه انیکس اردبیل از آجر و سفال گرفته تا پازل‌های متنوع و محصولات مختلف سفالی بیان کرد: ما در اردبیل می‌توانیم با زیرسازی مناسب و استفاده از مصالح نخود بادامی و خشک چینی از محصولات مقاوم و مورد تأیید این کارخانه استفاده کنیم که ما تضمین می‌دهیم سالیان سال محصولات ما جوابگوی شرایط جوی و بارندگی‌های مختلف این منطقه باشد.

نوایی با قدردانی از حضور شهردار و مدیران اجرایی این مجموعه در بازدید از کارخانه انیکس اردبیل اضافه کرد: قرار شد به صورت آزمایشی در یکی از مسیرهای پرتردد شهر ما با استفاده از مصالح تولید کارخانه عملیات پازل‌کاری را اجرایی کنیم تا بعد از تأیید نهایی و اطمینان مسؤولان شهرداری عملیات تولید و فروش این محصولات به عنوان یک محصول بومی مورد تأیید شده، مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر