کد خبر: 847939
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مرد افغان كه متهم است همسرش را در جنوب تهران به قتل رسانده تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 14 روز شنبه 2 ارديبهشت ماه قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از قتل جواني در جنوب تهران با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.
 
تيم جنايي در نخستين قدم در محل حادثه كه خانه قديمي در حوالي يافت‌آباد بود با جسد زن 30 ساله‌اي به نام ربابه داخل پذيرايي روبه‌رو شدند. بررسي‌ها و روسري دور گردن مقتول حكايت از آن داشت ربابه به‌وسيله فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده است. نخستين تحقيقات نشان داد مقتول كه افغاني است، همراه سه فرزند و شوهر در اين خانه زندگي مي‌كردند كه پس از حادثه شوهر و سه فرزندش به طرز مرموزي ناپديد شده‌اند. تيم پزشكي قانوني در محل حادثه اعلام كرد از مرگ زن جوان حدود هشت ساعت گذشته است و مأموران هم در بررسي‌هاي بعدي دريافتند با توجه به سالم بودن در خانه و سرقت نشدن اموال مقتول عامل يا عاملان اين حادثه آشنا هستند.
 
زن همسايه كه موضوع را به مأموران اطلاع داده بود، گفت: مقتول و شوهر هر دو افغاني بودند و دو فرزند دو قلوی هشت ساله و يك پسر دو ساله دارند. او همراه خانواده‌اش مدتي است همسايه ما هستند و شوهرش هم كارگري مي‌كند. مدتي است او و شوهرش به خاطر انتقال خانه‌شان به اسلامشهر با هم اختلاف داشتند. آنطور كه من فهميده بودم، چندي قبل صاحبخانه‌شان آنها را جواب كرده بود و قرار بود خانه او را تخليه كنند. شوهر مقتول قصد داشت خانه‌اش را به اسلامشهر ببرد، اما مقتول مخالف بود و دوست داشت در تهران زندگي كند، به همين دليل با هم درگيري داشتند تا جايي كه مقتول سه شب از خانه قهر كرد و دو شب قبل به خانه‌اش آمد. او هر روز صبح دو فرزندش را به مدرسه مي‌برد، اما امروز او را نديدم. تا ظهر منتظر او بودم كه داخل كوچه ببينمش، اما از او خبري نشد و نگرانش شدم كه صاحبخانه‌اش آمد و با هم در را باز كرديم و با اين صحنه روبه‌رو شديم. وي در پايان گفت: هميشه شب‌ها از خانه آنها سر و صدا مي‌آمد، اما شب قبل من متوجه هيچ صدايي نشدم.
 
صاحبخانه مقتول هم گفت: من تصميم داشتم خانه‌ام را تخريب كنم و ساختمان جديدي بسازم، به همين دليل چندي قبل از شوهر مقتول خواستم خانه‌ام را تخليه كند، اما او امروز و فردا مي‌كرد تا اينكه امروز به اينجا آمدم تا با او حرف بزنم كه با جسد زن جوان روبه‌رو شدم اما خبري از شوهر و سه فرزند او نبود.  همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. تيم جنايي به دستور قاضي منافي آذر، تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي شوهر مقتول به عنوان مظنون به قتل آغاز كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار