کد خبر: 847919
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
شهردار شهرکرد:
شهردار شهرکرد گفت: در سال جاری بیش از 20 پروژه عمران شهری در مرکز استان چهارمحال و بختیاری اجرا و تکمیل می شود.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: بودجه مصوب شهرداری شهرکرد در سال 96 افزون بر یک هزار و 693 میلیارد ریال می باشد که 80 درصد آن در بخش توسعه و عمران شهری هزینه می شود.

وی ادامه داد: بخش عمرانی این بودجه در قالب 20 پروژه عمرانی تعریف گردیده که شاخص ترین این پروژه ها احداث و تکمیل آرامستان جدید، اصلاح تقاطع ها، پیاده روسازی و مناسب سازی معابر در بافت فرسوده، تکمیل مسیل ناحیه غرب، ترمیم ترانشه ها و حفاری ها، تکمیل پارکهای محله ای در مناطق، تمکیل بوستان نماز، احداث و مرمت جداول، ادامه تعریض بلوار رهبر، تکمیل محوطه تپه نورالشهدا در سال 96 است.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: تکمیل پروژه های پل و معابر ناحیه غرب، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی سطح شهر، پارک تهلیجان شمالی، کنادرگذر شمالی شهرکرد، آسفالت معابر، اصلاح زیرگذر کمربندی 15 خرداد و احداث ساختمان مناطق شهرداری از دیگر طرح های عمران شهری است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه اولویت اول فعالیت های عمران شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است افزود: از اصلی ترین رویکردهای شهرداری بهبود وضعیت عمرانی شهر و جلب رضایت شهروندان در این زمینه می باشد.

وی گفت: وظیفه شهرداری خدمات رسانی به تمام نقاط شهر بوده و باید همه شهروندان از خدمات یکسان در سطح شهر برخوردار باشند.

غلامیان دهکردی یادآور شد: مسیر شهرداری خدمت به مردم و توسعه روز افزون شهر است و همه ما باید تلاش نماییم برنامه ها و اهداف پیش بینی شده مدیریت شهری را پیش برده و برای رفع نیازهای مردم و کاهش آسیب ها، موانع و مشکلات شهری تلاش نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر