کد خبر: 847918
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
تکواندو

تكواندوكاران حاضر در اردوي تيم‌ملي اعزامي به مسابقات قهرماني جهان 2017، براي شركت در دومين دوره مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2)، صبح سه شنبه (5 ارديبهشت‌ماه) راهي يونان مي‌شوند.

به گزارش ایسنا، دومين دوره مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2)، از روز پنجشنبه (7 اردبيشهت‌ماه) به مدت چهار روز با حضور 2163 تكواندوكار در دو بخش پومسه و كيوروگي و در سه رده‌سني نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنوليوسيو المپيك» شهر آتن برگزار مي‌شود كه نمايندگان كشورمان تنها در رده‌سني بزرگسالان و در گروه مردان در اين رقابت‌ها به مصاف رقيبانشان مي‌روند.

وزن 54- كيلوگرم: كامران مرداني‌ و آرمين هادي‌پور

وزن 58- كيلوگرم: هادي تيران ولي‌پور، محمد كاظمي

وزن 63- كيلوگرم: سروش احمدي، فرزان عاشورزاده و ميرهاشم حسيني

وزن 68- كيلوگرم: سالار وحيدي، ابوالفضل يعقوبي و عليرضا علياري

وزن 74- كيلوگرم: مسعود حجي زواره، اميرحسين ساسان و بهنام اسبقي

وزن 80- كيلوگرم: پوريان عرفانيان

وزن 87- كيلوگرم: سعيد رجبي و مهدي خدابخشي

وزن 87+ كيلوگرم: سياوش فخرايي و سجاد مرداني

در روز نخست اين رقابت‌ها تكواندوكاران اوزان 58- و 63- كيلوگرم بر روي شياپ‌چانگ مي‌روند كه هادي تيران ولي‌پور، محمد كاظمي، سروش احمدي، فرزان عاشورزاده و ميرهاشم حسيني به عنوان اولين نمايندگان كشورمان هستند، دومين روز اين رويداد نيز با مبارزات سعيد رجبي، پوريان عرفانيان و مهدي خدابخشي در اوزان 80- و 87- كيلوگرم پيگيري مي‌شود.

روز سوم كامران مرداني، آرمين هادي‌پور، سالار وحيدي، ابوالفضل يعقوبي و عليرضا علياري (وزن 54- و 68- كيلوگرم) به مصاف رقبايشان خواهند رفت و در روز پاياني پيكارهاي 2 وزن 74- و 87+ كيلوگرم برگزار مي‌شود كه بهنام اسبقي، اميرحسين ساسان، مسعود حجي‌زواره،‌ سياوش فخرايي و سجاد مرداني به عنوان تكواندوكاران ايران در روز پاياني هستند.

هدایت این تیم برعهده «مهدي بي باك» به عنوان سرمربی و «عليرضا نصرآزاداني» و «هادي افشار» به عنوان مربي است.

مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار