کد خبر: 847901
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) به احتمال زیاد میزبان رقابت‌های انتخابی کمتر از ۱۹ سال آسیا خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از انجام قرعه‌کشی مرحله انتخابی رقابت‌های قهرمانی فوتبال جوانان آسیا، تیم‌ ‌ملی ایران با تیم‌های فلسطین، اردن و سوریه در گروه E قرار گرفتند.

تیم‌ ‌ملی ایران به عنوان سر گروه در این مسابقات حاضر می‌شود و میزبان این گروه از مسابقات خواهد بود.

بازهای این گروه به میزبانی مشهد و احتمالا ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا (ع) که  مجهزترین ورزشگاه ایران است برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از تاریخ ۱۳ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

هنوز درباره سرمربی تیم‌ ‌ملی کمتر از ۱۹ سال تصمیم گیری نشده و در هفته‌ جاری سرمربی این تیم مشخص خواهد شد. تیم‌ ‌ملی کمتر از ۱۷ سال ایران مهر ماه سال جاری در مسابقات جام جهانی به میدان می‌رود و عباس چمنیان که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم است، احتمالا در این مرحله از رقابت‌ها نمی‌تواند در کنار این تیم حضور داشته باشد چرا که جام جهانی و رقابت‌های انتخابی آسیا با فاصله بسیار کمی از هم برگزار می‌شود.

تیم‌ ‌ملی جوانان ایران در دوره گذشته این بازی‌ها تا مرحله نیمه نهایی صعود کرد، اما در این مرحله با حساب شش بر پنج مغلوب عربستان شد و مجوز حضور در جام جهانی کمتر از ۲۰ سال را به دست آورد.

هنوز میزبان نهایی این مسابقات معرفی نشده و ایران هم با ورزشگاه‌های تازه تاسیس خود می‌تواند میزبانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار