کد خبر: 847894
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
دیدار تیم های فوتبال ذوب‌آهن ایران و العین امارات

سرمربی تیم فوتبال العین می‌گوید تیمش در دیدار فردا شب باید مراقب ضدحمله‌های خطرناک ذوب آهن ایران باشد.

به گزارش ایسنا، زوران مامیچ در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن ایران اظهار کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و فردا مراقب خط حمله خطرناک این تیم هستیم. برای صعود نیازمند پیروزی در این دیدار هستیم. این بازی برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.

سرمربی العین افزود: ما انتظار یک بازی برتر مقابل ذوب آهن را داریم چون یک بازی سرنوشت‌ساز است. آنها یک باشگاه با ساختار و با بازیکنان خوب هستند. ما باید بازی خودمان را انجام دادیم که با چاشنی شانس همراه باشد تا بتوانیم ذوب آهن را شکست دهیم.

وی افزود: بازی فردای ما و ذوب آهن سرنوشت ساز است اما امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

او با اشاره به دیدار دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ گفت: سال گذشته العین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. همانطور که می‌دانید هر بازی متفاوت است. ذوب آهن تیم منسجم و با برنامه‌ای است. سبک بازی این تیم فشرده است. بازیکنان شماره ۱۰، ۱۱ و ... خطرناک هستند و  ابتکار عمل را به دست می‌گیرند. آن‌ها میزبان این بازی هستند. در سال گذشته مساوی کردیم اما این بازی متفاوت خواهد بود.

سرمربی العین امارات درباره گل‌های زیادی که تیمش در این مرحله دریافت کرده است، گفت: این مشکل ما در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی است. بعضی از بازیکنان ملی پوش را نداریم. مصدومیت گریبان‌گیر ما شده است اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم.

مامیچ درباره عمر عبدالرحمان، کاپیتان تیمش گفت: شما او را می‌شناسید. او بازیکن بسیار پر تلاشی است. اگر تمرکز داشته باشد نمایش خوبی را ارائه می‌دهد. مصدومیت گریبان او را گرفته ولی امیدوارم فردا خودش را نشان دهد. در بازی‌های زیادی به دلیل مصدومیت او را نداشتیم ولی فردا روی او حساب می‌کنیم.
او ادامه داد: دو بازیکن در خط دفاعی ما هستند که روی آن‌ها صحبت می‌کنیم. یکی، دو بازیکن را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
مامیچ درباره غیبت بازیکن عربستانی تیمش در این دیدار و نیامدن به تهران گفت: این مشکلات را شما بهتر می‌دانید و من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.
مامیچ درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: سال گذشته در این زمین بازی کردیم و می‌توانم حدس بزنم که زمین از چه قرار است. زمین اهمیت ندارد و مهم این است که بازیکنان تمرکز داشته باشند و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی العین در پایان گفت: به دوست خوبم آقای برانکو ایوانکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی فوتبال ایران تبریک می‌گویم.


به گزارش ایسنا، همچنی لی میونگ جو در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهار کرد: ما در سال گذشته هم در اصفهان مقابل این تیم گلزنی کردیم. امسال هم یک چالش جدید است. تلاش می‌کنیم امسال هم گلزنی کنیم و به موفقیت برسیم.
او درباره مهدی رجب زاده نیز گفت: من از چالش و تقابل استقبال می‌کنم. مقابل حریف تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم. آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم. امیدوارم بازی خوبی را فردا ببینید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار