کد خبر: 847890
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و استقلال

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با پیروزی مقابل سپاهان، نایب قهرمانی خود را قطعی می‌کنیم

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه تراکتورسازی، محمد نوری درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و استقلال هم در چند هفته اخیر نشان داده که تیم متحول شده‌ای است و بردن این تیم کار آسانی نیست.
وی افزود: خدا را شکر با حمایت همه‌جانبه هواداران خوب تراکتور و غیرتی که بچه‌های تیم و کادر فنی داشتند توانستیم این سه امتیاز حساس را کسب کنیم و شاید این برد یکی از شیرین‌ترین سه امتیازهای فصل بود.
هافبک تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این برد تا حدود زیادی می‌تواند به کسب نایب‌قهرمانی کمک کند و روحیه خوبی به تیم بدهد تا بتوانیم برای دیدار فینال جام حذفی آماده شویم.
نوری با اشاره به حضور ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام تبریز در بازی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه از زمان حضور من در تراکتورسازی شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که هوادار زیادی نمی‌توانست در استادیوم حاضر شود چون نیم‌فصل نخست در کمپ اختصاصی به مصاف رقبا رفتیم و استادیوم اختصاصی ما ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ هوادار را نداشت.
هافبک سرخپوشان تبریز ادامه داد: خدارا شکر در مقابل استقلال هوادار حمایت خوبی داشت و دیدید که این حمایت باعث شد تا تیم روند رو به جلویی در طول بازی داشته باشد و در دقیقه ۸۵ گلزنی کند. امیدوارم مسئولان به فکر باشند تا سال آینده چمن کیفیت خوبی داشته باشد و هواداران هم در ایاب و ذهاب به استادیوم مشکلاتشان کاهش پیدا کند تا راحت‌تر به ورزشگاه بیایند و از بازی‌ها لذت ببرند.
وی گفت: اگر شرایط در نیم‌فصل آن‌طور رقم نمی‌خورد تیم ما می‌توانست امتیازات بیشتری جمع کند و وضعیت بهتری داشتیم با این وجود دو هفته است که بردهای خوبی کسب کردیم و دو بازی سخت هم قبل از فینال جام حذفی داریم که امیدوارم با پیروزی مقابل سپاهان کار را تمام کنیم و کار را به روز آخر نگه نداشته و نایب‌قهرمانی را قطعی کنیم و در دیدار آخر به‌عنوان یک بازی تدارکاتی بازی کنیم تا برای فینال جام حذفی آماده شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار