کد خبر: 847881
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد

بازیکنان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار امیدواری کردند مقابل الهلال به برتری رسیده و گام بلندی در مسیر صعود به دور حذفی بردارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بازیکنان پرسپولیس به همراه سرپرست این تیم پیش از بازی حساس فردا (دوشنبه) مقابل الهلال عربستان در مورد این دیدار اظهار نظر کردند.

محمود خوردبین در این باره گفت‌: بازی مهمی مقابل الهلال داریم و حریف تیم قدری است. امیدوارم که ببریم و با سه امتیاز این بازی به ایران باز گردیم.

حسین ماهینی نیز درباره این بازی عنوان کرد: ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به هواداران و تولد دختر محسن ربیع خواه را به او تبریک می گویم. بازی حساسی با الهلال داریم و دو، سه بازیکن خوب مان هم در این بازی حضور ندارند، اما با همت بازیکنان به سه امتیاز فکر می‌کنیم تا راهمان برای صعود هموار شود.

محسن مسلمان نیز گفت‌: بازی سختی است. همه مردم توقع برد دارند تا از گروه صعود کنیم. امیدوارم که ابتدا بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بازیکنان نیز صحیح و سالم از زمین خارج شوند و با برد همراه باشد.

مهدی طارمی نیز با اظهار امیدواری از پر گل شدن بازی با الهلال عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در این بازی گل بزنم و هواداران مطمئن باشند هر که چه دارم در این بازی خواهم گذاشت.

علی علیپور نیز همچون هم تیمی‌هایش ضمن دشوار خواندن بازی با الهلال، خاطرنشان کرد: الهلال هم مثل تیم فوتبال پرسپولیس دو، سه هفته‌ قبل از پایان لیگ قهرمان شده است. ما هم برای برد وارد زمین می‌شویم تا راهمان برای صعود هموار شود.

کمال کامیابی نیا با تبریک قهرمانی پرسپولیس به هواداران، افزود: بازی مهمی با الهلال داریم. تمام تمرکزمان را برای برد این بازی خواهیم گذاشت. امیدوارم که مردم در ایران برای ما دعا کنند تا با دست پر به کشور بازگردیم. همچنین یک بازی دیگر در خانه با الهلال داریم و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران به برتری برسیم.

همچنین علیرضا بیرانوند در مورد بازی فردا گفت‌: امیدوارم که بازی خوبی شود. الهلال هم مثل ما قهرمان لیگ کشورش شده و بازی ما به نوعی فینال جام باشگاه‌های جهان است. امیدوارم که این تیم را ببریم و این قول را به هواداران می‌دهیم که تمام تلاشمان را بکنیم. بقیه‌اش دست خدا است و هر چه که قسمت شود رقم خواهد خورد.

صادق محرمی هم با بیان این که الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا است، خاطرنشان کرد: می دانیم که بازی سختی است ، اما با دست پر بر می گردیم.

وحید امیری نیز در مورد این دیدار اظهار نظر کرد و گفت‌: بازی بسیار سختی داریم، اما مطمئنم که بازیکنان به چیزی جز سه امتیاز این بازی فکر نمی‌کنند. دعای خیر مردم هم پشت سرمان باشد تا بعد از قهرمانی دوباره دلشان را شاد کنیم و گام بلندی برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار