کد خبر: 847838
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از اجرای یک هزار و 852 طرح اشتغالزا ویژه مددجویان با اعتباری بالغ بر309میلیارد و 905 میلیون ریال خبرداد.
احمد لطفی گفت: برهمین اساس از 27 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد دراستان 20 درصد مددجویان از تسهیلات اشتغال زایی در سال گذشته بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه در سال 1395 یک‌هزار 852 طرح اشتغال‌زایی اجراء شد افزود: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر 309 میلیارد 905 میلیون ریال از محل منابع بانکی و امدادی به مددجویان پرداخت شد که 232 میلیارد 158 میلیون ریال آن از منابع بانکی و 77 میلیارد 747 میلیون ریال دیگر از منابع امدادی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ، یکی از شاخص های مهم کاری کمیته امداد در بحث توانمند سازی مددجویان، بحث اقتصاد، تولید و اشتغال خانواده ها عنوان کرد.

لطفی خاطر نشان کرد: بر اساس یک پایش کلی، همه خانواده‌هایی که توان و استعداد کاری را داشتند، بر اساس علاقه و استعداد خود برای آموزش به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شدند و بعد از آموزش با پرداخت وام‌های اشتغالی کم بهره مقدمات اشتغالزایی آنها فراهم آورده شد و سپس بعد از دوره معینی که خودکفا می‌شدند، به مرور از تحت حمایت خارج و افراد جدیدی جایگزین آنها می‌شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح های تجمیعی اشتغال در سال جدید گفت: امسال در کنار طرح های مشاغل کوچک، زیر ساخت های بنگاههای اشتغال تجمعی بزرگ با ماهیت انفرادی در سطح استان ایجاد می شود و با راه اندازی مشاغل در آن، مددجویان صاحب شغل و فعالیت می شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار