کد خبر: 847834
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای پروژه های شبکه فاضلاب در 5شهر استان گفت: با اتمام این طرح ها 67درصد مردم استان زیر پوشش شبکه فاضلاب می روند.

محسن میرادی افزود:17درصد جمعیت استان یعنی بالغ بر834هزار نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب است.

وی ادامه داد: شاخص مردم تحت پوشش شبکه فاضلاب در کشور 42درصد است که سیستان و بلوچستان با اجرای طرح های نیمه کاره در 5شهر تلاش می کند به این شاخص برسد. به گفته مدیرعامل آبفای استان طرح های آب و فاضلاب در شهرهای زابل،زهک،زاهدان،چابهار و کنارک در صورتی که به بهره برداری برسد67درصد مردم استان را تحت پوشش قرارخواهد داد.

میرادی با تشریح پیشرفت کار شبکه تصفیه فاضلاب در شهرهای استان تصریح کرد: تصفیه خانه زابل تاکنون 51درصد پیشرفت فیزکی دارد و26میلیاردتومان نیز در آن هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه ایجاد شبکه فاضلاب زاهدان تاکید کرد: این طرح تاکنون57درصد پیشرفت فیزیکی دارد و300میلیارد تومان برای اتمام آن نیاز است.

مدیرعامل آبفای سیستان وبلوچستان هم چنین با بیان اینکه ایجاد شبکه های فاضلاب در چابهار،کنارک و زهک درحال اجرا است گفت: از آنجایی که پیشرفت فیزیکی کار در این سه پروژه بالا است با تصویب اعتبارات مورد نیاز این طرح ها نیز به زودی به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اصلاح شبکه فاضلاب زابل بیان کرد: این پروژه با فاینانس خارجی در حال انجام است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار