کد خبر: 847826
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
برنامه نهال‌کاری ۵۰۰ هکتار باقی مانده را در نیمه اول سال ۹۶ تکمیل می‌کنیم.

شهردار كرج در مراسم بازدید اصحاب رسانه از باغ سیب مهرشهر کرجبا اعلام اين خبرگفت : باغ سیب مهرشهر در سال 51 به بالغ بر 1580 قطعه تفکیک شده است.

علی ترکاشوند با اشاره به اینکه درگذشته شهرداری پیشنهاد کرد 200 هکتار از این مجموعه در اختیار سرمایه عمومی کل مردم شهر کرج قرار بگیرد، افزود: خروجی فعالیت‌های شهرداری در احیای باغ فاتح کرج قابل مشاهده است.

وي با بیان اینکه اگر برای این باغ تصمیم جدی گرفته نشود خطر مالکیت همیشه برای باغ سیب وجود داردافزود: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با مسئولان عالی رتبه کشور تذکرات مهمی را در حوزه موضوعات حفظ محیط زیست، منابع طبیعی و جنگل‌ها داشتند.

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اینکه در مقطعی از زمان عمر درختان باغ رو به پایان بود، ادامه داد: پس از این مطلقا قطع حتی یک درخت را هم در دستور کار نداریم.

ترکاشوند گفت : شهرداری کرج با همکاری فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در حال ساخت یک مجموعه رفاهی در خرمشهر برای برگزاری مراسمراهیان نور است.

شهردار کرج افزود : تلاش ما این است که در روز سوم خرداد این مجموعه را افتتاح کنیم.

ترکاشوند ضمن تشکر از مسئولین باغ سیب برای احیای این باغ، ادامه داد: برنامه نهال کاری 500 هکتار باقی مانده را در نیمه اول سال 96 تکمیل کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار