کد خبر: 847771
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
دادستان عنبرآباد از انهدام یک باند حرفه ای که اقدام به سرقت های مسلحانه در شهرستان های عنبرآباد و جیرفت می کرد خبر داد و گفت:با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یوسف سبحانی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حسب گزارش های متعدد مبنی بر سرقت مسلحانه ازتعدادی پمپ بنزین، سرقت مسلحانه پول نقد، اسناد و احشام از شهروندان، رسیدگی به این پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار دادستانی وپلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: طی یکسری اقدامات پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه سرکرده این باند به نام (ح. س) به همراه دو تن دیگر از اعضای این باند در شهرستان عنبرآباد توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سبحانی ادامه داد: در این عملیات یک قبضه کلت کمری همراه با مقادیری فشنگ به همراه یک دستگاه خودروی سواری از سارقان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه دستورات قضائی لازم برای دستگیری دونفر دیگر از اعضای این باند صادر شده است، تصریح کرد: اعضای این باند تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده اند.

سبحانی اعلام داشت: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و مالبختگان می توانند برای طرح شکایت به این دادسرا مراجعه کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار