کد خبر: 847754
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس( ع) اردبیل گفت: سپاه هراسی پروژه نخ نما شده استکبار جهانی است که بعد از سال ها به شکست منجر شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌نجات فیاضی در نشست با خبرنگاران در سالروز تشکیل سپاه پاسداران و آستانه هفته عقیدتی، سیاسی سپاه و هفته معلم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده در قرن حاضر به رهبری امام (ره) بود که به هیچ وجه در افکار و اندیشه غرب خطور نمی‌کرد که چنین انقلابی پدید آمده و در مقابل ایده‌های غرب بایستد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اندیشه‌هایی را که غرب در دهه 1970 داشت به نابودی کشاند و انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب نوپا فوق‌العاده بزرگ بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان مولود مبارک انقلاب اسلامی را ایجاد سپاه پاسداران اعلام کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران بعد از انقلاب اسلامی، پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه بود که در حقیقت مظهر عینی و تجسم واقعی برای شعارهای انقلابی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ جهان بود.

فیاضی افزود: بر همین اساس سپاه با اتکا به خداوند و با شعار غلبه خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان جهان تشکیل شد و سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت به سپاه می‌نگرند به طوریکه طی سال‌های اخیر پروژه سپاه هراسی دشمنان به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه حرکت سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب هم در ایران و هم در کشورهای مختلف مؤثر بوده است، بیان کرد: دشمنان سعی داشتند تا با برنامه‌های مختلف در مقابل سپاه مشکلاتی ایجاد کنند و با هراس از اندیشه‌های امام (ره) امروز مشاهده می‌کنیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی در خبرها نیز ایران را تحریم کرده اما در مقابل سپاه اثبات کرده برای دفاع از ارزش‌های امام (ره)، انقلاب و... در مقابل تفکر استکباری ایستاده‌ است.

فیاضی نقش سپاه در شکست طرح‌ها و سیاست‌های آمریکا بر خاورمیانه به ویژه لبنان، عراق، یمن و سرزمین‌های اشغالی را یادآور شد و اضافه کرد: اگر این نقش مهم و تأثیرگذار نبود، نقشه‌های شوم دشمنان در آن مناطق به بار می‌نشست.

وی نقش مهم سپاه در امر سازندگی و پیشبرد پروژه‌های ملی را یادآور شد و ادامه داد: دشمن با ورود به حوزه اقتصادی نیز قصد دست‌اندازی به کشور را داشت اما سپاه توانست آنها را در این مقوله نیز ناکام گذارد.

فیاضی خنثی‌سازی فتنه‌های بزرگ علیه انقلاب اسلامی به ویژه واقعه فتنه 88 را یادآور شد و اظهار کرد: دشمنان در سال 88 مشاهده کردند ماهیت واقعی سپاه دشمنی با مغرضان انقلاب است و با اقتدار و عظمت خود با تأسی از ولایت مقتدر فقیه و حمایت مردم ایران از این نهاد معنوی، توانست در کشور به طور موفق وارد شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه وظیفه خود را به نحوه احسن انجام داده است، گفت: پیروی از خط امام راحل، اندیشه امام و مقام معظم رهبری عمده وظیفه سپاه است و این نهاد پربرکت مولود انقلاب توانسته با حمایت صد درصدی از مقام معظم رهبری و حضور در سنگر ولایت فقیه بسیار زیبا نقش خود را ایفا کند.

فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: طبق فرموده امام (ره) و مقام معظم رهبری آیه و استوانه انقلاب اسلامی سپاه و بسیج هستند و آنچه که مورد قبول ملت است، مؤلفه‌های مهم و درخور شأن سپاه است که با حمایت مقتدر از کشور و آحاد مردم در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاده است.

وی تاکید کرد: دشمن از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام می‌گیرد و انقلاب اسلامی ما در مقابل آن برنامه‌ای را برای خود و در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها تدوین کرده به طوریکه طبق اصل 150 قانون اساسی حس دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه اصلی سپاه پاسداران است که با گذشت قریب به 40 سال از پیروزی انقلاب توانسته در این ساحه نیز موفق ظاهر شود.

فیاضی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و امنیتی سپاه را نیز یادآور شد و بیان کرد: امروز جنگ علیه ایران، جنگ نرمی است که دشمنان ما در فراسوی مرزها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار می‌برند که وظیفه سپاه ایستادگی در مقابل این توطئه‌ها و تهدیدهاست.

وی با اشاره به اینکه اکنون مهمترین عرصه سپاه حفظ تفکر سپاهی است، اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مسلح مقتدر و نیرومند انقلابی در تمام شرایط آماده پاسخگویی در مقابله با هجمه‌های خارجی است و دشمن این پیام را به خوبی درک کرده است.

فیاضی ایران را جز امن‌ترین کشورها در خاورمیانه اعلام کرد و ادامه داد: تلاش انسان‌های خداباور و توحیدی در بدنه سپاه توانسته این امنیت را در کشور ایجاد و حفظ کند و علاوه بر آن سپاه با ورود در عرصه امنیتی و اطلاعاتی نیز توانسته در مقابله با آشوب‌ها، تشنجات داخلی و... توانمندی بزرگ خود را نشان دهد.

وی نقش سپاه را در بحث اطلاعاتی ملموس و قابل مشاهده اعلام کرد و گفت: در عرصه فناوری، علمی و دفاعی سپاه توانسته مقتدرانه وارد عمل شود و حفظ استقلال کشور در زمینه‌های مختلف مؤثر و چشمگیر است.

فیاضی ایران را جز کم ‌نظیرترین کشورها از نظر تجهیزات دفاعی در جهان اعلام کرد و افزود: اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم دشمنان به توانمندی ایران در تمام زمینه‌ها اعتراف می‌کنند.

وی اقتصاد و سازندگی را بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس در کشور از دیگر برنامه‌های موفق سپاه اعلام کرد و ادامه داد: در امر سازندگی نیز سپاه مقتدرانه وارد عمل شده و با ایجاد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به عنوان موفق‌ترین قرارگاه سازندگی در کشور، همواره در کنار دولت‌های مختلف وارد عمل شده است.

فیاضی تشکیل بسیج 20 میلیونی را از دیگر اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: در سایه این بسیج مقتدر و با ارزش، تمام توطئه‌های دشمنان به زمین زده شد و تحقق امر ولایت در کشور ما در سایه توجهات مقام معظم رهبری و تلاش سپاه پاسداران است.

وی عرصه فرهنگی، سیاسی و اعتقادی را از دیگر برنامه‌های سپاه اعلام کرد و افزود: ‌سپاه یک نهاد نظامی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است که در ساحه فرهنگی به عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار کشور در عرصه سیاسی نیز مؤثر واقع شد و در راستای روشنگری و بصیرت‌دهی به ملت ایران بدون کار جناحی و حزبی توانست نقش بسزایی را ایفا کند.

فیاضی بصیرت‌دهی، آگاهی‌دهی، روشنگری، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آحاد بسیجیان تحت پوشش سپاه پاسداران را گامی مثبت در پیشبرد اهداف الهی و اسلامی در جامعه اعلام کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران با تشکیل نهاد عقیدتی، سیاسی توانسته این مهم را به خوبی در کشور جلوه دهد.

وی با تبریک فرا رسیدن مبعث پیامبر بزرگ اسلام (ص)، اعیاد شعبانیه و روز معلم، یاد و خاطره آیت‌الله مطهری بزرگ فیلسوف قرن حاضر را گرامی داشت و تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی در استان برگزار می‌شود که سپاه پاسداران در راستای برنامه ابلاغی وارد عمل می‌شود.

 

سپاه از هیچ کاندیدای مشخصی حمایت نمی‌کند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب، ایجاد کشوری دموکراتیک و بزرگ به نام ایران است و کشور ما در بحث انتخابات جز موفق‌ترین کشورها بوده است.

فیاضی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ‌به طور متوسط سالانه یک انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز همه ما با فخر و مباحات شرکت می‌کنیم اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ گزینه واحدی حمایت نکرده و نمی‌کند.

وی سپاه را یک نهاد ارزشی و وظیفه آن را روشنگری نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن اعلام کرد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر