کد خبر: 847709
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج:
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج ضمن گرامیداشت روز زمین پارک در دوم اردیبهشت ماه جشنواره لاله ها را یک رویداد بزرگ زیست محیط بیان کرد.

محمد رضا زین العابدینی ، ضمن گرامیداشت روز زمین پاک، اظهار داشت: خداوند، زمین را برای انسان ها پاک آفرید تا ما بتوانیم از این مواهب خدادادی و طبیعی بهترین بهره را ببریم و در همین زمینه می بایست در خصوص حفاظت از محیط زیست کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره لاله های کرج که در حال حاضر در باغ گلهای بوستان شهید چمران در حال برگزاری می باشد، ابراز داشت: این رویداد بزرگ نیز یکی از فعالیت های مهم زیست محیطی می باشد که امسال با شور و حال بیشتر از تاریخ 23 فروردین ماه آغاز شده و تا به امروز که 11 روز از این اتفاق بزرگ می گذرد با استقبال بی نظیر هموطنان روبرو بوده است و خوشبختانه توانسته ایم با این اقدام هم در راستای ایجاد روحیه و نشاط در بین بازدیدکنندگان و هم در زمینه محیط زیست و توجه به این امر مهم گام برداریم.

 وی تأکید کرد: در احکام دین مبین اسلام، خاک جزء مطهرات و پاک کننده هاست و زمین پاک باید آرزوی همه ما باشد و نسبت به این موضوع باید فرهنگ سازی نموده و نسل های آینده را برای داشتن زمینی پاک آموزش داده و از آن حراست نماییم.

زین العابدینی همچنین به تأمین زندگی نسل های آینده به حفاظت ازمحیط زیست و داشتن زمین پاک اشاره کرد و گفت: در این راستا همه با هم می بایست در توجه به موضوعات محیط زیست و حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا بوده و فعالیت های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار