کد خبر: 847705
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
معاون استانداری سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : پیشگیری از مواد مخدر در جامعه با تحقق شعار سال تعیین شده از سوی رهبری با ایجاد اتشغال برای جوانان محقق می‌شود.
محمود قنبری  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن غدیر استانداری، افزود: با توجه به این که شیوه انتقال مواد مخدر پیچیده شده است، مبارزه با مواد مخدر پیچیده شده و نیاز به فناوری روز و استفاده از دانش نخبگان دارد.
وی با اشاره به این که در سال 95 هفت تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شده است، خاطرنشان کرد: 99 درصد از اراضی کشاورزی کشور افغانستان زیر کشت خشخاش است باید مراقب های بیشتری انجام شود.
وی با اشاره به مشارکت مردم در کشف و همکاری با پلیس مواد مخدر و اینکه بیشتر کشفیات مواد مخدر بر اساس اطلاعات مردمی است، بیان داشت: کشور در مسیر مقابله با موادمخدر شهید داده است که این نشان دهنده فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی مبارزه با مواد مخدر است.‌
قنبری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی با برنامه های مدون و هم افزایی هر چه بیشتر در پیشگیری از مواد مخدر تلاش کنند، گفت: با توجه به فزونی مصرف مواد مخدر صنعتی، پیشگیری از آن در اولویت ها و در دستور کار قرار دارد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: مواد مخدر سوغات آمریکا و دشمنان کشور است و هدف از این کار ریشه کن کردن نسل جوانان به عنوان آینده سازان کشور است.
در این نشست حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانداران، مسوولانی از سپاه قائم آل محمد(عج) و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه های انتظامی، فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی استان سمنان حضور داشتند و دستگاه های اجرایی برخی از عملکرد سال 95 خود را در حوزه پیشگیری از مواد مخدر ارائه دادند.
استان سمنان به ویژه نقاط بیابانی استان در مسیر شرقی- غربی انتقال موادمخدر کشور قرار دارد و سال 95 بیش از هفت تن انواع موادمخدر از سوی نیروی انتظامی استان سمنان کشف شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار