کد خبر: 847652
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
درودها و تبريك‌ها كه منتخب ملت هستيد و برگزيده شده‌ايد تا رداي خادميت مردم را به دوش كشيد و با انتخاب بهترين‌ها در كنار خود، با مردم بمانيد و به مردم خدمت كنيد.
   جبار آذين
درودها و تبريك‌ها كه منتخب ملت هستيد و برگزيده شده‌ايد تا رداي خادميت مردم را به دوش كشيد و با انتخاب بهترين‌ها در كنار خود، با مردم بمانيد و به مردم خدمت كنيد. جناب رئيس‌جمهور محترم! مي‌دانيم كه راهي دشوار را تا ايستادن در جايگاه كنوني طي كرده‌ايد و موافقاني داريد و مخالفاني كه اميدواريم مخالفانتان، دوستاني منتقد و منصف و ياوران مردم باشند. آقاي رئيس‌جمهور! مردم ما كم مشكل و دشمن ندارند. آنها در مقابله با دشمن، در تمام تاريخ ايران زمين متحد بوده‌اند، ولي درحل مشكلات، به دليل بازي‌هاي سياسي كمتر با هم بوده‌اند! آقاي رئيس‌جمهور! مردم از شما انتظار معجزه ندارند، اما توقع نابسامان‌تر شدن اوضاع اجتماعي و اقتصادي و فرهنگي را هم ندارند، با آنكه همگان مي‌دانيم كه متأسفانه ديدگاه‌ها و عملكردهاي ملوك‌الطوايفي و سياسي و جناحي، چنان سال‌هاي اخير، مانع برطرف شدن برخي مشكلات و معضلات خواهند شد و بسياري از شعارها در حد همان شعار خواهند ماند، ولي به ياد داشته باشيد كه حمايت‌هاي رهبري و مردمي مي‌تواند، شما و يارانتان را در دستيابي جامعه به بهترين‌ها ياري‌بخش باشد. اميدواريم كه موافقان و مخالفانتان به پاسداشت آراي مردم، صادقانه دولت شما را در خدمتگزاري به مردم ياري رسانند.
رياست ارجمند قوه مجريه! يكي از مشكلات اساسي كشور، نابساماني، ولنگاري و آشفتگي فرهنگي و بي‌توجهي به امور شغلي، زندگي و اجتماعي اهالي فرهنگ و هنرو اصحاب رسانه است. اگر در سال‌هاي اخير در عرصه‌هاي هنر و رسانه و فرهنگ و از جمله كتاب، موسيقي، تئاتر و سينما، حركتي صورت گرفته و يا آثار شاخصي توليد شده، صرفاً به همت هنرمندان بوده است و اغلب مديران و متوليان حوزه‌هاي فرهنگ و هنر به ويژه در بخش‌هاي دولتي، اشتباهي، ناكارآمد و غيرمتخصص بوده‌اند و با عملكردهاي نادرست خود بر مشكلات فرهنگ و هنر افزوده‌اند. به عنوان نمونه در حوزه سينما، باعث تخريب آن و بي‌اعتباري و تكه‌پاره شدن جشنواره فيلم فجر و اتلاف ميلياردها پول بيت‌المال شده‌اند. جناب رئيس‌جمهور! مي‌دانيم كه در عرصه فرهنگ هم مانند ساير عرصه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌هايي وجود دارند كه به طور موازي كار فرهنگي و هنري مي‌كنند و گاه مسير حركتشان ممكن است با اقدام‌ها و حركت‌هاي دولتي مغاير باشد، ليكن اين روند سابقه‌دار نبايد توجيه‌كننده ناكارآمدي مديران و مسئولان فرهنگي شما باشد. از همين رو توجه و ارتقاي كمي و كيفي توليدات فرهنگي و هنري و تأمين و امنيت شغلي و رضايت اهالي فرهنگ و هنر و رسانه و پسند مردم بايد در اولويت برنامه‌هاي فرهنگي دولت شما باشد. آقاي رئيس‌جمهور! جامعه ما مظلوم فراوان دارد و درميان آنها اهالي فرهنگ از همه مظلوم‌تر هستند، با نگاهي حتي سطحي به امور فرهنگي و هنري، شغلي و زندگي هنرمندان و اصحاب رسانه، عرياني اين واقعيت را در خواهيد يافت. از شما انتظار داريم، برخلاف ديگران و دوران گذشته با گزينش بهترين‌هاي مديريتي و حمايت تمام قد از هنر و فرهنگ و اهالي آن، در راه اعتلا و بالندگي فرهنگي ايران عزيز بكوشيد و با ياري هنرمندان، هنر و فرهنگ كشور را در جهان، درخشان، پرآوازه و ماندگار كنيد. با شما حرف‌هاي بسيار خواهيم داشت كه اجرايي شدن خواسته‌هاي هنرمندان و رسانه‌اي‌ها و تحقق وعده‌هاي فرهنگي شما مي‌تواند به آن تداوم حياتي، تعاملي و سازنده و شكوفا دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار