کد خبر: 847649
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
قاتل سريالي كه متهم است با همدستي همسر صيغه‌اي‌اش هفت‌نفر را در استان گيلان به قتل رسانده، امروز صحنه جنايت‌‌هايش را بازسازي مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به پرونده متهم از اسفند‌ماه سال‌87 با گم شدن زن جواني از سوي كارآگاهان رقم خورد. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران در فروردين و خرداد‌ماه سال 88 از ناپديد شدن ناگهاني دو زن ديگري در شهرستان رشت با خبر شدند.
 
پس از اين بررسي‌ها ادامه داشت و مأموران فقط موفق شدند جسد‌هاي دو زن گمشده در فروردين و خردادماه را در جنگل‌هاي اطراف رشت پيدا كنند. مأموران پس از اين تحقيقات خود را براي شناسايي عامل يا عاملان حادثه ادامه دادند، اما هيچ ردي از قاتل پيدا نكردند تا اينكه سال گذشته پرونده مفقودي چهار زن ديگر به پليس گزارش شد.
بررسي‌ها حكايت از آن داشت زنان گمشده همگي با مرد مسافركشي ارتباط داشته‌اند. از سوي ديگر مأموران پي به ارتباط تلگرامي زنان گمشده با مرد ناشناسي شدند. در نهايت مأموران فروردين‌ماه امسال به مرد 40 ساله‌اي به نام فرزاد مشكوك شدند و وي را بازداشت كردند. مأموران در بررسي خودروي پرايد متهم آثار خون نيز پيدا كردند، بنابراين متهم را مورد بازجويي فني قرار دادند.
 
متهم در بازجويي‌ها به سه قتل سال‌هاي 87 و 88 و چهار قتل در سال گذشته اعتراف كرد و گفت جسد اولين مقتول را در انباري پدرش دفن كرده است و بقيه اجساد را مثله كرده و تكه‌هاي آن را در جنگل‌هاي گلسرك نزديك امامزاده‌هاشم رشت رها كرده است.
وي گفت: پس از اينكه همسرم از من جدا شد از زنان كينه به دل گرفتم و تصميم گرفتم از زنان انتقام بگيرم. به بهانه مسافركشي با زناني كه طلا و جواهرات زيادي داشتند، آشنا مي‌شدم و به بهانه‌اي آنها را به خانه‌ام مي‌كشاندم و با همدستي همسر صيغه‌ام آنها را به قتل مي‌رساندم و اموالشان را سرقت مي‌كردم.
 
سرهنگ فرهاد فلاح كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان به خبرنگار ما گفت: سلامت روحي و رواني متهم و همسر صيغه‌اي‌اش از سوي پزشكي قانوني تأييد شده و متهمان صبح روز يك‌شنبه 3 ارديبهشت‌ماه صحنه‌هاي جنايت را بازسازي مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار