کد خبر: 847646
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
ساماندهي نكردن مسافربرهاي شخصي به نابودي زندگي‌هاي بسياري ختم شده است
مجرم موحنايي که به اتهام تعرض به زني مسافر به زندان افتاده بود، پس از رهايي از حبس اين‌بار با تهديد چاقو و اسيد به زن ديگري تجاوز کرد.
به گزارش خبرنگار ما، 24 فروردين‌ماه بود که زن جواني وحشت‌زده خودش را به کلانتري 152 خاني‌آباد رساند و از يک راننده پرايد مسافربري به اتهام تجاوز شکايت کرد. او توضيح داد: ساعت 15:30 امروز از محل کارم در شهرک غرب خارج شدم. کنار خيابان منتظر تاکسي بودم تا به پل مديريت و از آنجا به نازي‌آباد بروم که سواري پرايد مسافربري توقف کرد. بعد از گفتن مسير سوار شدم و راننده حرکت کرد. هنوز به پل مديريت نرسيده بوديم که راننده مقصد نهايي‌ام را سؤال کرد که گفتم نازي‌آباد. او هم گفت مي‌خواهد به نازي‌آباد برود. وقتي به نازي‌آباد رسيديم، راننده تغيير مسير داد و وارد بزرگراه آزادگان شد. به او اعتراض کردم و گفتم که ماشين را نگه دار تا پياده شوم. او گفت که راه را اشتباه آمده دوباره به مسير اصلي برمي‌گردد. کمي جلوتر، اما وارد يک جاده خاکي شد. روي تابلو نوشته شده بود کريم‌آباد. دوباره به او اعتراض کردم. اين‌بار سرعت ماشين را کم کرد. درها را قفل کرد و چاقو کشيد. بعد بطري به من نشان داد و گفت که داخلش اسيد است و اگر تسليم خواسته شوم او نشوم به صورتم اسيد مي‌پاشد. ترسيده بودم. راه فرار يا نجات نداشتم. کسي هم از جاده خلوت عبور نمي‌کرد. او جاي خلوتي توقف کرد. با چاقو به سراغم آمد و... .
 
شکايت که مطرح شد، پرونده به دستور رئيس شعبه اول دادگاه کيفري استان تهران به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده شد. زن جوان در اين‌باره جزئيات بيشتري از ماجرا را شرح داد. او گفت: راننده مردي حدوداً 23 ساله، موهاي حنايي، با قدي بلند، اندامي چاق و صورتي لاغر بود. او وقتي داشت با ماشينش از محل دور مي‌شد، توانستم با گوشي تلفن همراهم از پلاک خودرو عکس بگيرم.
 
همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان شماره پلاک خودرو - ايران 22/***ج52 - را بررسي کنند. سواري پرايد به نام زني ميانسال بود، اما معلوم شد که پرايد در اختيار پسر 26 ساله‌اش مهدي. ح است. کارآگاهان سپس تصوير مهدي را به دست آوردند و آن را به شاکي نشان دادند که او را شناسايي کرد. در شاخه ديگري از بررسي‌ها معلوم شد که مهدي از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به همين شيوه به زني جوان تعرض کرده و اسفندماه از زندان آزاد شده است. سپس محل زندگي مهدي در خيابان ستارخان، خيابان شادمهر شناسايي و او ساعت 9 صبح ديروز بازداشت شد.
 
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در اولين بازجويي به جرمش اعتراف کرد.
وي ادامه داد: تحقيقات از متهم براي شناسايي جرائم احتمالي بيشتر در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار