کد خبر: 847644
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
رئيس پليس كشور از آمادگي كامل نيروي انتظامي براي برگزاري انتخابات امن در كشور خبر داد و گفت: برگزاري هر گونه متينگ و تجمع براي تبليغات انتخاباتي نياز به مجوز دارد.
سردار حسين اشتري در حاشيه بيست و دومين همايش سراسري فرماندهان و رؤساي ناجا در جمع خبرنگاران گفت: ناجا با 300 هزار نيروي پليس، آمادگي كامل براي برگزاري انتخاباتي امن دارد.
وي افزود: هر‌گونه تجمع بايد با مجوز باشد و ناجا در صورت مواجه با هر‌گونه میتينگ بدون مجوز بر اساس قانون اقدام خواهد كرد.
 
فرمانده ناجا درباره فعاليت‌هاي فضاي مجازي كانديداها براي تبليغ گفت: در خصوص استفاده از فضاي مجازي ستاد انتخابات دستورالعمل‌هايي ارائه داده كه افراد و احزاب بايد در چارچوب آن حركت و فعاليت كنند و پليس فتا همه كانال‌ها را رصد مي‌كند و با متخلفان برخورد مي‌شود.
به گفته وي بعد از اعلام اسامي تأييد صلاحيت‌شدگان خوشبختانه كانديداها تمكين كردند و اتفاقي نيفتاد، ولي تا پايان برگزاري انتخابات ناجا در آماده باش كامل است.  وي مرزهاي كشور را امن خواند و اعلام كرد: وظيفه امنيت در مرزها بر عهده مرزباني است و تحركات در مرزها و در شهرها رصد مي‌شود و با كوچك‌ترين تخلفي برخورد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار