کد خبر: 847614
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

دهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با شعار "ورزش، جامعه پویا و توسعه پایدار" ششم اردیبهشت ماه ساعت 14:30 با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، این همایش با هدف گردآوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده‌ ورزش با حضور بیش از سه هزار و 500 نفر از استادان، پژوهشگران، دانشجویان و صاحب نظران علوم ورزشی طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه در مرکز همایش ‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

در این همایش هشت مهمان خارجی از شش کشور آلمان، هلند، سوییس، اسپانیا، تایوان و انگلستان حضور خواهند داشت.

از 1068 مقاله دریافت شده توسط دبیرخانه همایش، 104 مقاله به صورت سخنرانی و 752 مقاله به صورت پوستر در حوزه‌های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی ، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ، مهندسی و فناوری ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، مدیریت، ارتباطات ، اقتصاد و گردشگری ورزشی، جامعه شناسی، تاریخ، حقوق و فلسفه ورزشی و تعلیم و تریبت در ورزش پذیرفته شده است که توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی طی دو روز همایش در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد.

دهمین همایش تربیت ‌بدنی علوم ورزشی توسط پژوهشگاه‌ و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، سازمان تربیت ‌بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون وزنه‌برداری ، والیبال، انجمن حقوق ورزشی، انجمن علمی تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، ورزش‌های همگانی، بازی‌های محلی از جمله مشارکت  کنندگان دهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی هستند.

در این همایش 15 کارگاه آموزشی و 17 نشست تخصصی در زمینه‌های مختلف بر پا خواهد شد و به سخنرانان و پوسترهای برتر در پایان دو روز همایش جوایزی اهدا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار