کد خبر: 847608
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و پیکان

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: حیف است که نماینده کلانشهر مشهد با این پتانسیل و هوادار با وجود ورزشگاهی مثل آستان قدس، در چنین استادیومی بازی کند.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری پیکان مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: بازی سنگینی داشتیم. تیم‌هایی که در حال افتادن هستند و تلاش می‌کنند که حداقل امتیاز را بگیرند، شرایط را سخت می‌کنند. سیاه جامگان تیم خیلی خوب و شایسته‌ای است ولی شهر به این خوبی و با این هواداران و امکانات، چرا باید این یک تیم هر سال در خطر سقوط باشد؟
وی افزود: مشهد، شهر خودم است و دوست دارم تیم شهرم بماند. نه تنها ۲ تیم باشد، بلکه باید ۴ تیم از مشهد باشند. به حال مشهد افسوس می‌خورم.
مدافع پیکان درباره اینکه مهاجری گفته بود صادقی زیر قولش زد و به پدیده نیامد، تصریح کرد: رضا مهاجری به من لطف دارد. من با دستیار مهاجری صحبت کرده بودم، قبل از اینکه با پیکان صحبت کنم. من یک پسر دانش آموز دارم و اولویتم تهران است و اگر تهران نماندم به مشهد می‌آیم. فکر کنم مهاجری صحبت‌هایش جنبه طنز داشت.
صادقی درباره اینکه جایش در استقلال خالی بود یا خیر، گفت: این را من نباید بگویم. رابسون، پادوانی و حسینی بازیکنان خوبی هستند. تیم‌هایی که تغییراتی انجام می‌دهند، باید ضررش را هم بدهند. استقلال به تراکتورسازی باخت اما قابل احترام است. برای سال بعد منصوریان باید برای سیستم دفاعی‌اش فکری کند. البته نمی‌توانم بگویم که روی کارهای دفاعی نقطه ضعف دارند.
وی درباره تمدید قراردادش با پیکان افزود: من هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ام و بعد از باز‎ی‌ها با باشگاه صحبت می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار