کد خبر: 847604
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
علیرضا نصر آزادانی

مربی تیم ملی تکواندو معتقد است که حذف اوزان غیر المپیکی از بازیهای آسیایی به ضرر تکواندو است.

مربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم، اظهار کرد: شرایط خوبی در این دو ماه داشتیم. تمرینات خوب داشتیم. تورنمنت یونان را پیش رو داریم که مسابقه خوبی است  و گرید دو دارد. امیدواریم در این مسابقه عیار بازیکنان را بدست آوریم و محک خوبی برای نمایندگان ایران باشد.

وی افزود:  بازیکنان بزرگ بعد از ناکامی انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. بازیکنان خیلی مصمم هستند که نتیجه‌ خوبی در جهانی بگیرند و ناکامی ها را جبران کنند. البته بازیکنان جدید هم به تیم ‌اضافه  شدند که باید در میادین بین المللی محک بخورند.

نصر آزادانی در خصوص اعزام دو تیم مجزا به دو رقابت کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی گفت‌: اعضای شورا تصمیم گرفتند که دو تیم مجزا به جهانی و کشورهای اسلامی بروند.  البته به حدی پتانسیل ایران زیاد است که با دو تیم می‌توان به مسابقات رفت. برای آینده تکواندو نیز بهتر است و بازیکنان میدان دیده می شوند.

مربی تیم‌ ‌ملی تکواندو در خصوص حذف اوزان غیر المپیکی از بازی‌های آسیایی گفت‌:  من این خبر را نشنیده ام اما قطعا به ضرر ایران است. ایران در آسیا مدال های خوبی می گیرد. البته این قانون برای همه کشورهاست.

وی با اشاره به کادر فنی تیم ملی خاطر نشان کرد: بی باک تجربه خیلی خوبی دارد و من در کنار او استفاده می‌برم. از لحاظ مدیریتی و فنی مربی قدرتمندی است. کادر فنی و تکواندوکاران همه از روحیه خوبی برخوردارند. امیدوارم در کنار بچه ها نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار