کد خبر: 847603
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
بسکتبال

نخستین جلسه چگونگی تنظیم متن پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای طرح در کمیسون فنی فیبا به منظور تأمین بند مربوط به پوشش سر در قوانین FIBA برگزار شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی برگزاری مسابقه نمایشی روز ۲۴ فروردین بسکتبال بانوان در حضور نایب رییس کمیسیون فنی و نماینده فدراسیون بین المللی بسکتبال، این گزارش در سایت رسمی fiba منتشر شد. از سویی دیگر مسئولان کشورمان امکان ارائه پیشنهادات در جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی بسکتبال که اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می شود را پیدا کردند.

بر همین اساس و با توجه به اقدامات موثر صورت پذیرفته از سوی وزیر ورزش و جوانان و درخواست از فدراسیون جهانی جهت امکان حضور زنان با پوشش اسلامی، جلسه چگونگی تنظیم متن پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون فنی فیبا (fiba) به میزبانی دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر امور بین الملل، مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و عضو مجامع بین المللی در کمیته پزشکی fiba آسیا، مدیرکل ورزش بانوان، دبیر فدراسیون بسکتبال و کارشناسان دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون ساز و کار تنظیم گزارش توجیهی و متن پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از مفاد اسناد موثر بین المللی در راستای تأمین بند مربوط به پوشش سر در قوانین fiba پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار