کد خبر: 847589
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

مراسم تقدیر از تیم ها و ورزشکاران برتر جشنواره فرهنگی ورزشی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان؛ صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در محل میدان صبحگاه این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ستاد ارتش با تقدیر از تلاشها و فعالیت های اثرگذار سازمان تربیت بدنی ارتش در جهت توسعه و ارتقای رشته های مختلف ورزشی در سطح یکان های آجا، گفت: توسعه ورزش در یکان ها یکی از اولویت های مهم ارتش است چراکه در حفظ سلامتی و ارتقای روحیه کارکنان پایور و وظیفه تاثیر مستقیم دارد و در این راستا فرماندهان در رده های مختلف ستادی، آموزشی و عملیاتی باید اهتمام جدی داشته و همچون گذشته از برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش حمایت و پشتیبانی نمایند.

در ادامه این مراسم، برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی که در جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت روز ارتش مقام های برتر را کسب کرده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شدند.

همچنین تعدادی از قهرمانان ورزشی ارتش از جمله وحید گل خندان، قهرمان تیراندازی با تپانچه رقابت های جهانی هندوستان و غلامرضا سیف و مسعود معینی از مسئولان هیات تیراندازی ارتش به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ تیراندازی کشور در سال 95 مورد تقدیر قرار گرفتند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار