کد خبر: 847542
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
به پیشنهاد هدایتی
به پیشنهاد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل و با رأی اکثریت، پرونده تخفیفات ارجاعی از شورا و شهرداری به دلیل ایام تبلیغات انتخاباتی بسته شد تا شائبه‌ای به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و به دنبال ارائه پیشنهادهای مختلف تخفیف و هبه، با پیشنهاد علی هدایتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل و سخنگوی پارلمان محلی مقرر شد تا پایان انتخابات دوره پنجم شورای شهر اردبیل هیچ پیشنهادی در حوزه تخفیفات و هبه در شورای شهر مطرح نشده تا تبلیغات سوء و منفی علیه شورای شهر چهارم انجام نشود.

در این جلسه تذکر علیرضا سلیمانی خطاب به شهردار اردبیل در مورد تخلف ملک واقع در ترمینال مسافربری اردبیل در تغییر کاربری سوپرمارکت به دفتر مسافربری، شهردار اردبیل در پاسخ به اخطار قانونی عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: پرونده این تخلف ساختمانی از یک ماه پیش مورد پیگیری است و به دلیل تغییر کاربری اتفاق افتاده، قرار شده مالک دفاعیات خود را نوشته و تسلیم کند تا در کمیسیون ماده 100 این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: باید مراحل قانونی در این زمینه طی شود که پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده با صدور رأی نهایی موفق به پلمب این مکان کنیم یا اینکه صاحب این مغازه را مجاب به تغییر کاربری به حالت اولیه بکنیم که بعد از سپری شدن زمان مقرر، تلاش بر این است تا حکم به فرد مورد نظر ارائه شود.

در این جلسه همچنین برخی از پرونده‌های تخفیف و هبه مطرح شده و در کنار آن جلسه رسمی شورای شهر حاشیه‌های انتخاباتی نیز به همراه داشت که رئیس شورای شهر بارها به برخی از اعضا در این زمینه تذکر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر