کد خبر: 847539
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
معاون سازمان برنامه و بودجه اردبیل:
معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: در سال گذشته هشت دوره آموزشی در قالب سه هزار و 520 ساعت با همراهی 415 نفر برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی اسلامی در اولین جلسه شورای فنی در سال‌جاری که با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل و دیگر اعضای این شورا در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما سال گذشته در قالب شورای فنی استان هشت جلسه با 62 مصوبه برگزار کردیم که بیش از 50 مورد این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: کارگروه پیمان با 12 جلسه برگزار شده، 43 مصوبه، کارگروه نظارت با برگزاری 10 جلسه، 74 مصوبه، کارگروه مصالح و تجهیزات ساخت با هفت جلسه، 54 مصوبه و کارگروه آموزش نیز سه جلسه با 16 مصوبه داشته‌اند.

معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه استان از برگزاری هشت دوره آموزشی با مشارکت 415 نفر و برگزاری سه هزار و 520 ساعت دوره آموزشی خبر داد و گفت: در ارزشیابی عملکرد پروژه‌های ملی و استانی ابلاغ شده در بین استان‌های کشور رتبه 16 را با کسب 61 درصد امتیاز به دست آوردیم.

اسلامی افزود: در اعتبارات استانی نیز با 61 درصد موفقیت رتبه 21 کشوری را داریم.

وی در ادامه سخنان خود به اعتراض کارخانه سیمان از بابت معادن بهره‌برداری و اختلاف با منابع طبیعی و توزیع سیمان با قیمت پایین‌تر به دست دلالان اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که برای تعادل‌بخشی به عرضه و تقاضا در این حوزه ظرفیت تولید کارخانه‌های سیمان کاهش یافته بود اما کارخانه خمسه زنجان به تعهدات خود عمل نکرده و با کاهش هزینه‌های تمام شده اقدام به عرضه سیمان به نرخ پایین در شمال استان اردبیل کرده که این امر با اعتراض مسؤولان کارخانه سیمان اردبیل روبه‌رو شده است.

اسلامی بیان کرد: قرار شد تمام دستگاه‌های مجری پروژه‌های عمرانی در استفاده از سیمان و سایر مصالح از تولیدات بومی استفاده کنند.

وی از پیگیری مصوبات و اجرایی شدن آنها خبر داد و اضافه کرد: نوسازی مدارس، ورزش و جوانان و آب و فاضلاب به بخشی از تعهدات خود به دلیل کمبود اعتبارات عمل نکردند.

اسلامی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی شده برای کمیته‌های مختلف شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: در مجموع 250 میلیون تومان برای شورای فنی استان برآورد اعتباری کردیم که در قالب کمیته‌های نظارت، مصالح و تجهیزات و آموزش هزینه می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از 10 کارگاه متنوع در نظر گرفتیم تا با همراهی مدیران و بدنه فنی و کارشناسی بتوانیم این دوره‌های آموزشی را در مطلوب‌ترین شرایط برگزار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر