کد خبر: 847535
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
معاون عمرانی استاندار اردبیل:
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ما به جای راهنمایی سرمایه‌گذاران به سمت دفتر مدیر باید آنها را به بدنه کارشناسی ادارات در هدایت و راهنمایی صحیح سوق بدهیم.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، جعفر فهیمی در جلسه شورای فنی استان اردبیل در استانداری اظهار کرد: این یکی از ضعف‌ها در استان اردبیل است که به دلیل عادت بد سرمایه‌گذاران همواره به دنبال حضور در دفتر مدیران ارشد هستند در حالی که باید برای بهره‌مندی از مشورت فنی و اجرایی آنها را به سمت کارشناسان ادارات و دستگاه‌های مختلف سوق دهیم.

وی ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی را برای کارشناسان و مدیران فنی در همراهی و همسویی با اهداف مورد نظر برای جذب و هدایت سرمایه‌گذاران یادآور شد و تصریح کرد: اگر به این بدنه کارشناسی بها داده شود، آنها حضور بیشتری را در دوره‌های آموزشی به شکل تخصصی خواهند داشت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل به گلایه‌های مطرح شده در مورد توزیع سیمان کارخانه‌های غیربومی در شمال استان اردبیل و اجرای برخی پروژه‌ها گفت: با توجه به کیفیت سیمان تولید شده در استان اردبیل باید همه دستگاه‌ها و نهادهای عمرانی و اجرایی سعی کنند خریدشان را از کارخانه‌های بومی برای تأمین مصالح انجام دهند.

فهیمی افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های سازندگی در مناطق مختلف استان ضرورت دارد به جای خرید سیمان از کارخانه‌های استان‌های همجوار بهتر است سیمان اردبیل خریداری و مورد استفاده قرار گیرد.

وی عمده دلیل اجرا نشدن برخی از مصوبات شورای فنی را در دستگاه‌هایی همچون نوسازی مدارس، ورزش و جوانان و آب و فاضلاب عدم تأمین اعتبار مورد نیاز اعلام کرد.

فهیمی در ادامه به ارتقا کیفیت آسفالت و مصالح تولید شده در سطح استان به ویژه از سوی شهرداران را یادآور شد و بیان کرد: به صورت جدی و در قالب کارگروه‌های نظارت در سال‌جاری کیفیت آسفالت تولید و توزیع شده را مورد رصد و ارزیابی قرار می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر