کد خبر: 847534
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
با حضور مسؤولان کشوری و استانی
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با حضور مسؤولان کشوری و استانی در اردیبهشت ماه بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر به ظرفیت 35 تخت افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

یاور مظفری در گفت‌و گو باخبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر با زیربنای سه هزار و 250 متر مربع و با صرف هزینه 11 میلیارد تومان شامل بخش‌های اورژانس، اتاق عمل برای جراحی سرپایی، اتاق عمل اصلی، بخش بستری مردان و زنان، بخش زایمان، رادیولوژی و بخش‌های خدماتی اردیبهشت ماه با حضور مقامات استانی و کشوری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در ساخت و اتمام این پروژه از پیمانکاران و مشاوران بومی استان اردبیل استفاده شده به طوریکه در کمتر از چهار سال این بیمارستان ساخته شده که در نوع خود در سطح کشور کم نظیر است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان گفت: بعد از تحویل به دانشگاه علوم پزشکی، تجهیزات مورد نیاز خریداری و نصب شده به طوریکه بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

مظفری افزود: ما در مدیریت فنی و اجرایی دنبال اجرای پد هلی‌کوپتر در محوطه بیمارستان برای امداد و نجات هوایی بودیم که با مکاتبات انجام شده و پیگیری‌ها امیدواریم زمینه ارائه این خدمات فراهم آید.

وی همچنین از افتتاح ساختمان پزشکی قانونی پارس‌آباد با زیربنای 500 متر مربع خبر داد و بیان کرد: قرار است همزمان با هفته سلامت و با حضور مسؤولان کشوری و استانی ساختمان پزشکی قانونی پارس‌آباد که برای اجرای آن 750 میلیون تومان اعتبار هزینه شده، به بهره‌برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر