کد خبر: 847494
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
در بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 و 31 فروردین 96 تعداد 37 مقاله به صورت پوستر در قالب محورهای تخصصی این کنفرانس ارائه شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این باره گفت: در مجموع از بیش از یک هزار و 200 مقاله ارسالی به این کنفرانس داوران پس از پالایش مقالات با ارائه 37 مقاله به صورت پوستر موافقت کرد و این مقالات در دانشکده مهندسی برق، کامپیوتر و عمران دانشگاه سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ارائه شد.
سیدمحمد موسوی زاده افزود: پوسترهای راه یافته به این کنفرانس ملی در محورهای مدیریت بحران و مدیریت نوین در شرکت های توزیع، توانمندسازی نیروی انسانی در شرکت های توزیع، تلفات در شبکه های توزیع، سلامت ، ایمنی و محیط زیست در شرکت های توزیع نیروی برق، تولید پراکنده، انرژی های تجدید پذیر، فناوری اطلاعات و طراحی شبکه های توزیع، خدمات مشترکین، مدیریت مصرف بار و هدفمندی یارانه در صنعت برق، حفاظت ، اتوماسیون و تجهیزات در شبکه های توزیع و نقش شبکه ها و ریز شبکه های هوشمند در شبکه توزیع ارائه شده است.
بیش از 500 نفر از متخصصان و صاحب نظران در دو روز برگزاری کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در کارگاه ها، میزگردها و جلسات ارائه سخنرانی‌های شفاهی و پوستر از مباحث تخصصی این کنفرانس بهره مند شدند.
کنفرانس ملی شبکه های ملی توزیع نیروی برق کشور عصر پنجشنبه در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان با تجلیل از فعالان و دست اندرکاران و جمع بندی مباحث این کنفرانس به کار خود پایان می دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر