کد خبر: 847493
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب مطرح شد
فرماندار بناب از وضعیت بهداشتی نامطلوب بعضی مدارس غیرانتفاعی انتقاد کرد و گفت: با وجود تأکیدهای قبلی، تعدادی از این مدارس از لحاظ بهداشتی مورد تأیید کارشناسان شبکه بهداشت نیستند.
ولی‌الله فرج‌اللهی  در جمع مدیران آموزشی شهرستان بناب اظهار داشت: مردم برای اینکه فرزندان‌شان  در محیط مناسب تحصیل کنند هزینه‌های گزافی می‌پردازند که متأسفانه مسؤولان این مدارس نمی‌توانند شرایط لازم را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای آخرین بار به این مدارس اخطار می‌دهیم در صورت عدم رفع نواقص و رعایت نکردن اصول بهداشتی خرداد امسال از ثبت‌نام آنها جلوگیری خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بناب در ادامه با اظهار تأسف از خشک شدن فضای سبز و درختان اردوگاه دانش‌آموزی گفت: این اردوگاه که در سال 88 خریداری شده است، باغ سرسبزی برای تفریح دانش‌آموزان بود که به دلیل کم توجهی آموزش و پرورش و عدم تخصیص اعتبار نگهداری در حال از بین رفتن است.

فرج‌اللهی افزود: برای احیای این اردوگاه اعتبار لازم در بودجه شهرستان پیش‌بینی خواهد شد و شهرداری بناب نیز همکاری‌های لازم را برای حفظ و نگهداری آن معمول خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بناب دارای زمین‌های بلااستفاده زیادی است؛ تصریح کرد: باید این املاک شناسایی و درآمد حاصل از فروش آنها در توسعه فضاهای آموزشی و دیگر هزینه‌ها صرف شود.

فرماندار بناب در ادامه بر تسریع در ساخت مدارس خیرساز تأکید کرد و از خیران خواست در توسعه و تجهیز مدارس و نیز تأمین پوشاک دانش‌آموزان نیازمند همچنان یاریگر آموزش و پرورش باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر