کد خبر: 847491
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد منابع مالی از طریق مدیریت منابع گفت : این شرکت در سه سال گذشته موفق به صرفه جویی 235 میلیاردریالی در هزینه ها شده است.
سیدمحمد موسوی زاده افزود : این صرفه جویی مالی با اقدامات متعدد این شرکت در اجرای امور پیمانکاری، انجام رزمایش خدمت متعالی و نیز توجه به اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی با بیان این که هدف از اجرای این طرح بیان مفهوم چگونه می توان از منابع محدود بهره برداری و به اهداف رسید است، اظهارداشت : حجم صرفه جویی می تواند ارزش قیمت تمام شده تولید برق را 10 درصد کاهش دهد.
وی خاطرنشان کرد : برون سپاری یکی از راه های صرفه جویی در بخش برق است و این امر یک ارزیابی اولیه ضروری بوده و اجرای عملیات ها به صورت امانی به صرفه تر است.
موسوی زاده هدف از مدیریت خلق منابع و صرفه جویی را اداره یک بنگاه اقتصادی با حداکثر فایده و کمترین هزینه دانست و گفت : در برون سپاری توجه به اقلیم، پراکندگی ، وضعیت شرکت و وضعیت امکانات را باید مورد توجه قرار داد.
وی به اقدامات شرکت توزیع برق در کاهش هزینه ها و صرفه جویی اشاره و اضافه کرد: این شرکت با انجام اقدامات و اجرای طرح های عمرانی در سال گذشته 17 میلیارد ریال صرفه جویی داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرای رزمایش خدمت متعالی و بهسازی شبکه ها اشاره کرد و گفت: در سال 95 با انجام 14 رزمایش رقمی معادل 285 میلیون ریال صرفه جویی شده است.
وی ادامه داد : این صرفه جویی را شامل 66 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی، 546 نفر ساعت در بخش کارکنان، خودرو و اتفاقات و 188 ساعت در کارکرد جرثقیل بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: با انجام 62 رزمایش تاکنون 514 کیلومتر اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی، تعویض 2هزار و 103 مقره معیوب و پایه مقره، نصب 578 دستگاه سرچراغ جدید روشنایی معابر انجام شده است.
در سال گذشته بیش از 98 میلیارد ریال عملیات اصلاح، بهینه سازی و پایداری شبکه از سوی شرکت توزیع برق در استان سمنان اجرایی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر